Як змінити дані в реєстрі застрахованих осіб
В реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування створено персональну електронну облікову картку з унікальним номером, де зберігається інформація про заробіток застрахованої особи, стаж та інше.
Переглянути інформацію персональних даних можна в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua), авторизувавшись за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Якщо виявлено некоректні відомості в її обліковій картці, застраховані особи мають можливість подати до територіального органу Пенсійного фонду України особисто або через представника анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб (далі – Анкета).
Щоб змінити персональні дані застрахованої особи в Реєстрі застрахованих осіб необхідно здійснити наступні дії:
1. Війти до особистого кабінету за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
2. У розділі «Комунікації з ПФУ» обрати пункт «Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб».
3. Заповнити екранну форму Анкети.
4. Поставити мітку у чек-боксі «Я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних».
5. Прикріпити скан-копію паспорта, а також документів, що підтверджують зміну даних (наприклад, свідоцтво про шлюб).
6. Підписати Анкету КЕП. Для цього обрати файл ключа та ввести пароль.
7. Натиснути кнопку «Відправити до ПФУ». Після надсилання заяви на екрані з’явиться повідомлення «Запис збережено та відправлено на розгляд до ПФУ».
8. Результат обробки заяви можна переглянути в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення». Після того, як фахівець Фонду опрацює Анкету, звернення набуде статусу «Виконано».