Подаємо документи на призначення субсидії на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України
Оформити житлову субсидію можна #online – через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
Як це зробити? Пропонуємо покрокову інструкцію.
Алгоритм дій наступний:
. Заходимо на вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України ( https://portal.pfu.gov.ua/), натискаємо кнопку “Вхід”.
. Авторизуємось за допомогою кваліфікованого електронного підпису (#КЕП): вказуємо назву акредитованого центру сертифікації ключів, який згенерував КЕП, завантажуємо файл ключа та вводимо пароль.
. В особистому кабінеті заходимо в розділ “Комунікації з ПФУ” та обираємо пункт меню “Заява на житлову субсидію чи пільгу”.
. Перед формуванням заяви готуємо скановані копії необхідних документів, надаємо згоду на дистанційне інформування, натиснувши кнопку “Продовжити”.
. У вікні, що відкриється, обираємо опцію “Заява про призначення та надання житлової субсидії”.
. Заповнюємо онлайн-форму заяви про призначення та надання житлової субсидії (вказуємо загальну інформацію про особу, яка подає заяву, вносимо її паспортні та адресні дані, вказуємо спосіб виплати субсидії).
. Додаємо відомості про житлово-комунальні послуги, які отримує домогосподарство.
. Зазначаємо адресу реєстрації/фактичного проживання.
. Додаємо дані про членів домогосподарства та членів сім’ї осіб зі складу домогосподарства.
. Вносимо відомості про доходи та витрати членів домогосподарства (з урахуванням яких буде автоматично сформовано декларацію).
. Додаємо скановані копії документів, натиснувши кнопку “Додати файл”.
. Натискаємо кнопку “Сформувати заяву”, розміщену в кінці онлайн-форми. Автоматизована система перевірить повноту/коректність заповнення заяви. Якщо помилок не виявлено, переходимо до фінального кроку.
. Перевіряємо дані сформованих заяви та декларації, накладаємо на документи цифровий підпис та надсилаємо до Пенсійного фонду.
. З результатом щодо прийнятого рішення про призначення житлової субсидії можна ознайомитись в розділі “Мої звернення” – “Статус звернення”.
Детальніше: https://tinyurl.com/3yb6xhcr