Щодо письмових звернень до ПФУ
Забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, створення належних умов для його реалізації є одним із пріоритетних напрямків роботи Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області і в умовах воєнного стану.
Для вирішення пенсійних питань, питань, пов’язаних з діяльністю Пенсійного фонду України, громадяни можуть звернутися до Головного управління, його керівників із пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями), скаргами:
- засобами поштового зв’язку;
- з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв'язку (електронні звернення);
- через контактні центри державної установи «Урядовий контактний центр».
Для вирішення невідкладних пенсійних питань громадяни можуть скористатися телефонами «гарячої лінії» Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області, у тому числі подати усне звернення.
Також отримати пенсійні послуги, подати звернення громадяни можуть в сервісних центрах Пенсійного фонду за принципом екстериторіальності щоденно протягом робочого часу органу.
Пенсійний фонд України вдосконалює та розширює перелік послуг, що надаються в електронному вигляді. На сьогодні вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України дозволяє отримувати цілий спектр послуг з пенсійних питань, питань соціального страхування дистанційно, у тому числі подання звернення (пропозиції тощо).
Слід зазначити, що громадяни також мають можливість звернутись до керівництва та посадових осіб Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області під час особистого прийому, що здійснюється відповідно до затвердженого графіку.
Довідково: за січень – травень 2022 року Головним управлінням Пенсійного фонду України у Київській області отримано та розглянуто 7247 звернень громадян, у тому числі:
- 374 звернення на особистому прийомі;
- 1191 звернення засобами поштового зв’язку;
- 616 звернень електронною поштою;
- 2324 звернення через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України;
- 1677 звернень у сервісних центрах;
- 412 звернень з державної установи «Урядових контактний центр».