Узинська міська територіальна громада
Київська область, Білоцерківський район, місто Узин
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Щодо письмових звернень до ПФУ

Дата: 20.06.2022 08:51
Кількість переглядів: 540

     Забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, створення належних умов для його реалізації є одним із пріоритетних напрямків роботи Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області і в умовах воєнного стану.

Для вирішення пенсійних питань, питань, пов’язаних з діяльністю Пенсійного фонду України, громадяни можуть звернутися до Головного управління, його керівників із пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями), скаргами:

- засобами поштового зв’язку;

- з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв'язку (електронні звернення);

- через контактні центри державної установи «Урядовий контактний центр».

Для вирішення невідкладних пенсійних питань громадяни можуть скористатися телефонами «гарячої лінії» Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області, у тому числі подати усне звернення.

Також отримати пенсійні послуги, подати звернення громадяни можуть в сервісних центрах Пенсійного фонду за принципом екстериторіальності щоденно протягом робочого часу органу.

Пенсійний фонд України вдосконалює та розширює перелік послуг, що надаються в електронному вигляді. На сьогодні вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України дозволяє отримувати цілий спектр послуг з пенсійних питань, питань соціального страхування дистанційно, у тому числі подання звернення (пропозиції тощо).

Слід зазначити, що громадяни також мають можливість звернутись до керівництва та посадових осіб Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області під час особистого прийому, що здійснюється відповідно до затвердженого графіку.

Довідково: за січень – травень 2022 року Головним управлінням Пенсійного фонду України у Київській області отримано та розглянуто 7247 звернень громадян, у тому числі:

- 374 звернення на особистому прийомі;

- 1191 звернення засобами поштового зв’язку;

- 616 звернень електронною поштою;

- 2324 звернення через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України;

- 1677 звернень у сервісних центрах;

- 412 звернень з державної установи «Урядових контактний центр».

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь