Узинська міська територіальна громада
Київська область, Білоцерківський район, місто Узин
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Щодо письмових звернень до ПФУ

Дата: 20.06.2022 08:51
Кількість переглядів: 504

     Забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, створення належних умов для його реалізації є одним із пріоритетних напрямків роботи Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області і в умовах воєнного стану.

Для вирішення пенсійних питань, питань, пов’язаних з діяльністю Пенсійного фонду України, громадяни можуть звернутися до Головного управління, його керівників із пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями), скаргами:

- засобами поштового зв’язку;

- з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв'язку (електронні звернення);

- через контактні центри державної установи «Урядовий контактний центр».

Для вирішення невідкладних пенсійних питань громадяни можуть скористатися телефонами «гарячої лінії» Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області, у тому числі подати усне звернення.

Також отримати пенсійні послуги, подати звернення громадяни можуть в сервісних центрах Пенсійного фонду за принципом екстериторіальності щоденно протягом робочого часу органу.

Пенсійний фонд України вдосконалює та розширює перелік послуг, що надаються в електронному вигляді. На сьогодні вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України дозволяє отримувати цілий спектр послуг з пенсійних питань, питань соціального страхування дистанційно, у тому числі подання звернення (пропозиції тощо).

Слід зазначити, що громадяни також мають можливість звернутись до керівництва та посадових осіб Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області під час особистого прийому, що здійснюється відповідно до затвердженого графіку.

Довідково: за січень – травень 2022 року Головним управлінням Пенсійного фонду України у Київській області отримано та розглянуто 7247 звернень громадян, у тому числі:

- 374 звернення на особистому прийомі;

- 1191 звернення засобами поштового зв’язку;

- 616 звернень електронною поштою;

- 2324 звернення через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України;

- 1677 звернень у сервісних центрах;

- 412 звернень з державної установи «Урядових контактний центр».

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь