Порядок оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи
1. Для отримання довідки необхідно стати на внутрішній облік за фактичним місцем проживання.
2. Отримати довідку мають право особи ( як повнолітні, так і неповнолітні, малолітні ), які після введення Указом Президента України від 24 лютого 2022 року «Про введення воєнного стану в Україні» перемістилися з території, в якій проводяться бойові дії, а саме з: Волинської, Дніпропетровської, Донецької, Житомирської, Запорізької, Київської, Луганської, Миколаївської, Одеської, Сумської, Харківської, Херсонської, Чернігівської областей, м. Києва.
3. Для отримання довідки внутрішньо переміщена особа може звернутися до відділу «Центр надання адміністративних послуг» Узинської міської ради в м. Узин (вул. Незалежності, 16/1 або в будь-якому селі громади до старости відповідного округу).
Заявник має пред’явити документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, або документ, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус, або свідоцтво про народження дитини.
Для замовлення електронної довідки особі необхідно встановити мобільний додаток Єдиного державного веб-порталу електронних послуг на електронний пристрій, критерії якого підтримують використання такого додатка, підключений до Інтернету, і пройти електронну ідентифікацію та автентифікацію.
Електронна довідка формується засобами Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб та Порталу Дія і передається в мобільний додаток Порталу Дія особи за її запитом шляхом використання інформації, наявної в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб та переданої до Порталу Дія з дотриманням вимог законодавства про інформацію та законодавства про захист персональних даних.