Узинська громада

Київська область, Білоцерківський район, місто Узин

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Дата: 28.07.2021 11:51
Кількість переглядів: 114

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Узинська міська рада; 09161, Київська обл., Білоцерківський район, м. Узин, вул. Незалежності 16/1 код за ЄДРПОУ – 04054990; категорія замовника – Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган.

2.  Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):

Робоча станція для оформлення та видачі паспортів громадянам України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм або паспорта громадянина України у формі ID картки

3.  Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-27-004832-b

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Робоча станція представляє програмно-технічний комплекс на базі персонального комп’ютера з встановленим загальним програмним забезпеченням, комплектом обладнання (з відповідними технічними характеристиками) для взяття біометричних даних (параметрів) особи під час оформлення та видачі їй документів.

До складу робочої станції входять наступні апаратні компоненти:

  • персональний комп’ютер: корпус, материнська плата, процесор, оперативна пам'ять, жорсткий диск, відеоадаптер, блок живлення;
  • 2 LЕD монітори (для оператора та клієнта);
  • клавіатура та маніпулятор типу «миша» з роз’ємами USB;
  • джерело безперебійного живлення;
  • концентратор USB на 7 портів з подовжувачем USB 2.0 з БЖ, довжина не менше ніж 1 м;
  • цифрова фотокамера з об’єктивом та фото аксесуарами;
  • зчитувач відбитків пальців;
  • захищений носій інформації (електронний ключ зберігання даних) в кількості двох штук;
  • планшет для підпису;
  • повносторінковий зчитувач документів (OCR, RFID, MRZ) з модулем для ID-карт;
  • багатофункціональний пристрій А4 з додатковим оригінальним картриджем;
  • цифрова клавіатура для введення ПІН?кодів;
  • мережевий фільтр для підключення 5 розеток, довжина кабелю не менше ніж 1.8 м, адаптований для підключення до блоку безперебійного живлення;
  • мережевий фільтр для підключення 5 розеток, довжина кабелю не менше ніж 4 м;

подовжувач AM/AFз роз’ємом USB 2.0 довжиною 1.8 м.

Товар повинен бути сертифікований.

5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 330000,00 грн з ПДВ.

Очікувану вартість предмету закупівлі визначено виходячи із розміру бюджетних призначень на 2021 рік.

Очікувана вартість Товару визначена згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами), а саме: на підставі закупівельних цін попередніх аналогічних закупівель.

 

Голова тендерного комітету                                                                                  О.І.Биковець

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь