Узинська міська територіальна громада
Київська область, Білоцерківський район, місто Узин
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Прес-реліз управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області

Дата: 12.02.2021 15:42
Кількість переглядів: 377

Прес-реліз від 03.02.2021 р.

 

Минулоріч потерпілим на виробництві виплачено 164,9 млн. гривень

 

Відділеннями управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області щомісячно здійснюються страхові виплати потерпілим (членам їх сімей) кількість яких станом на 1 січня цього року становить 4361 особу, з них: інвалідів I групи – 83 особи, II групи – 441 особа, III групи - 1891 особа, а також 1643 потерпілих, які мають відсоток втрати працездатності без групи інвалідності та 303 особи, які мають право на щомісячні страхові виплати в разі втрати годувальника.

За 2020 рік потерпілим (членам їх сімей) виплачено 164,9 млн. гривень.

У структурі страхових виплат основна частина припадає на щомісячні страхові виплати – 156,72 млн. гривень.

Сума витрат на щомісячні страхові виплати в разі часткової чи повної втрати працездатності, що компенсує відповідну частину втраченого заробітку потерпілим склала 147,0 млн. грн.

Сума витрат на щомісячні страхові виплати особам, що мають на це право в разі втрати годувальника склала 9,7 млн. грн.

Одноразова допомога в разі стійкої втрати професійної працездатності призначена 32 потерпілим на суму 445,1 тис. грн.

Сума одноразової допомоги утриманцям в разі смерті потерпілого склала 546,5 тис. грн. Ця допомога нараховувалась 15 утриманцям.

Одноразова допомога в разі смерті потерпілого на сім'ю була нарахована 10 сім'ям і склала 2 205,5 тис. грн.

Відшкодовано вартість поховання 2 потерпілих на виробництві на суму 3 тис. грн.

Допомога у зв'язку з тимчасовою непрацездатністю до відновлення працездатності або встановлення інвалідності призначена 366 потерпілим на суму 4,98 млн. грн.

Продовжують отримувати страхові виплати 1319 внутрішньо переміщених осіб. З них з Донецької області – 742 особи та 577 осіб з Луганської області.

 

Прес-реліз від 09.02.2021 р.

 

 

В управлінні соцстраху Київщини відбулася zoom-конференція з в. о. начальників та спеціалістами відділень

 

Сьогодні, 9 лютого, в управлінні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області відбулася zoom-конференція з начальниками відділень, спеціалістами страхових виплат та матеріального забезпечення та спеціалістами медичних та соціальних послуг. Участь у нараді взяли заступниця начальника управління – начальниця фінансово-економічного відділу Ірина Крещенська, начальниця відділу медичних та соціальних послуг Тетяна Мельник та начальниця відділу страхових виплат та матеріального забезпечення Анжела Шарікова.

Йшлося про посилення соціального захисту працівників в частині надання їм матеріального забезпечення та активізацію роз’яснювальної роботи серед страхувальників щодо роботи комісії (уповноваженого) із соціального страхування, реабілітаційного лікування працюючих після перенесених захворювань і травм, а також охоплення санаторно-курортним лікуванням потерпілих, яким визначено потребу в ньому МСЕК.

Суттєве зростання кількості лікарняних наприкінці минулого року здебільшого пов’язано як із поширенням коронавірусної інфекції, сезонними захворюваннями, так і з зовнішніми факторами – зокрема, порушенням строків подання заяв-розрахунків на виплату лікарняних окремими страхувальниками, внаслідок чого до заяв-розрахунків, поданих роботодавцями у грудні, були включені листки непрацездатності за жовтень–листопад.

В ході наради Ірина Крещенська звернула увагу відділень на потребу пришвидшити прийом заяв-розрахунків від роботодавців з метою прискорення надання матеріального забезпечення застрахованим особам. Також вона наголосила на важливості проведення активної інформаційно-роз’яснювальної роботи серед страхувальників, застрахованих осіб та медичних закладів Київщини і продовжувати щотижневі онлайн - зустрічі з лікарями медичних закладів області та семінари-навчання зі страховим активом установ, підприємств та організацій.

Тетяна Мельник поінформувала відділення про прийняття постанов правлінням Фонду, якими затверджено на цей рік граничні розміри витрат на відшкодування вартості одного ліжко-дня лікування в реабілітаційному відділенні санаторно-курортного закладу для застрахованої особи або члена її сім’ї та граничні розміри витрат для відшкодування вартості одного ліжко-дня санаторно-курортного лікування потерпілого. Вона звернула увагу, що при укладанні договорів для відшкодування санаторно-курортним закладам витрат за надані послуги з реабілітаційного лікування застрахованих осіб та санаторно-курортного лікування потерпілих слід здійснювати аналіз вартості та обсягу відповідних послуг, які надаються санаторно-курортними закладами на комерційній основі. Крім того, з метою повного охоплення санаторно-курортним лікуванням потерпілих, дотримуватись принципу ефективного та раціонального використання коштів, з урахуванням черговості забезпечення потерпілих зазначеними послугами відповідно до поданих заяв.

 

Прес-реліз від 10.02.2021 р.

 

Фонд і ФРУ закликають пришвидшити подання заяв - розрахунків на виплату лікарняних

 

Фонд соціального страхування України та Федерація роботодавців України закликають страхувальників (роботодавців) прискорити подання заяв-розрахунків на виплату допомог від ФССУ їх працівникам.

Для отримання допомоги за листками непрацездатності застрахована особам має передати лікарняний листок своєму роботодавцю, який у свою чергу оформлює та подає до Фонду соціального страхування України заяву-розрахунок на виплату коштів. Саме на її підставі Фондом здійснюється перерахування коштів матеріального забезпечення. Дата фінансування допомог по тимчасовій втраті працездатності і по вагітності та пологах прямо залежить від строків подання зазначеної заяви.

Відповідно до нормативно-правових актів після отримання від працівника листка непрацездатності, комісія із соціального страхування підприємства має прийняти рішення щодо призначення матеріального забезпечення у строк до 10 календарних днів. Після цього роботодавцем упродовж не більш ніж 5 робочих днів здійснюється розрахунок суми допомоги, оформлюється та передається до Фонду заява-розрахунок. ФССУ забезпечив можливість подання заяв-розрахунків дистанційно із застосуванням електронного підпису/печатки.

Водночас, до Фонду соціального страхування України надходять звернення застрахованих осіб щодо затримки подання заяв-розрахунків їх роботодавцями, а отже виплати матеріального забезпечення.

З метою посилення соціального захисту працівників та пришвидшення надання допомог за листками непрацездатності, закликаємо роботодавців пришвидшити опрацювання лікарняних листків та подання відповідних заяв-розрахунків до Фонду.

Слідкувати за станом усіх виплат від ФССУ застраховані особи можуть у телеграм-каналі https://t.me/socialfundkr, де в оперативному режимі оновлюється інформація про здійснене фінансування.

Звертаємо увагу, Фонд здійснює перерахування коштів для виплати допомог працівникам на рахунок страхувальника (роботодавця), який має здійснити виплату у найближчий після дня призначення допомоги строк, установлений для виплати заробітної плати, або одразу після отримання коштів від ФССУ.

 

Прес-реліз від 11.02.2021 р.

 

Щомісячні страхові виплати за січень профінансовано у повному обсязі

 

Щомісяця потерпілі внаслідок нещасних випадків на виробництві або професійних захворювань, зокрема у разі профхвороб на COVID-19, отримують від відділень управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області страхові виплати, які компенсують втрачений заробіток залежно від ступеня стійкої втрати працездатності.

Виплати таких допомог здійснюються Фондом у наступному місяці за попередній. Учора, 10 лютого, управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області завершило фінансування щомісячних страхових виплат за січень, кошти перераховано вчасно та в повному обсязі для 4039 осіб.

Загалом для потерпілих і їх родин за січень було нараховано 12,7 мільйона гривень.

Середній розмір допомоги порівняно з тим же періодом минулого року зріс на 11% та склав 3137,15 гривні.

Нагадаємо, право на таку виплату настає з дня визначення МСЕК стійкої втрати професійної працездатності. Розмір щомісячної страхової виплати встановлюється відповідно до ступеня втрати працездатності та середньомісячної заробітної плати потерпілого перед настанням страхового випадку. При цьому, максимальний розмір щомісячної страхової виплати не повинен перевищувати 10 розмірів прожиткового мінімуму. Мінімальний розмір призначеної щомісячної страхової виплати потерпілому у перерахунку на 100% втрати професійної працездатності не може бути меншим за прожитковий мінімум.

 

 

Прес-реліз від 11.02.2021 р.

 

Потерпілі отримують послуги з лікування, протезування, забезпечення доглядом, ліками тощо за кошти Фонду

 

Особи зі стійкою втратою працездатності, інвалідністю, що настала внаслідок нещасних випадків на виробництві або професійних захворювань, упродовж усього життя або до відновлення здоров’я отримують за кошти Фонду соціального страхування України медико-соціальні послуги.

Зокрема, ФССУ фінансує для потерпілих на виробництві лікування в закладах охорони здоров’я всіх прямих наслідків страхового випадку, забезпечення лікарськими засобами та виробами медичного призначення, засобами реабілітації, колясками, протезно-ортопедичними виробами, медичним доглядом і побутовим обслуговуванням, медичною реабілітацією, санаторно-курортним лікуванням тощо.

Упродовж 2020 року медичними та соціальними послугами управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області забезпечило 310 потерпілих внаслідок нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань на загальну суму 8152,0 тис. гривень.

Крім фінансування медико-соціальних послуг, у разі настання страхового випадку внаслідок нещасного випадку на виробництві або профзахворювання, ФССУ здійснює такі виплати:

1) допомогу у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю до відновлення працездатності або встановлення інвалідності;

2) одноразову допомогу в разі стійкої втрати професійної працездатності або смерті потерпілого;

3) щомісячну страхову виплату в разі часткової чи повної втрати працездатності, що компенсує відповідну частину втраченого заробітку потерпілого;

4) страхову виплату потерпілому у розмірі його середньомісячного заробітку при тимчасовому переведенні його на легшу нижчеоплачувану роботу;

5) щомісячну страхову виплату особам, які мають на неї право в разі смерті потерпілого;

6) відшкодування вартості ритуальних послуг, пов’язаних з похованням померлого.

 

Роль комісій (уповноважених) із соціального страхування підприємств, установ, організацій у забезпеченні належного соціального захисту працівників

 

Кваліфікована робота комісії (уповноваженого) із соціального страхування підприємства, установи, організації є невід’ємною складовою ефективної діяльності Фонду соціального страхування України.

Незважаючи на те, що члени комісії (уповноважений) із соціального страхування виконують свої обов’язки на громадських засадах, на цих посадових осіб покладається вкрай важлива місія. Правомірне та своєчасне призначення матеріального забезпечення (допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах, на поховання) застрахованим особам безпосередньо залежить від того, наскільки досконало обізнаний страховий актив із нормативно-правовими актами з питань загальнообов’язкового державного соціального страхування. Відповідальний підхід та усвідомлення членами комісії (уповноваженим) із соціального страхування своїх прав, обов’язків і повноважень є необхідною передумовою успішної роботи.

Діяльність страхового активу регламентується Положенням про комісію (уповноваженого) із соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, затвердженим постановою правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 №13 (далі – Положення №13.

Відповідно до Положення №13 комісія (уповноважений) із соціального страхування створюється (обирається) та діє на підприємстві, в установі, організації, що використовує найману працю, незалежно від форм власності й господарювання. На новостворених підприємствах комісія (уповноважений) із соціального страхування створюється (обирається) у місячний строк після їх державної реєстрації. Рішення про делегування членів до комісії із соціального страхування підприємства оформлюються: роботодавцем – його наказом або іншим розпорядчим документом, представником застрахованих осіб – постановою виборного органу профспілкової організації (об'єднаного представницького органу профспілкових організацій) або відповідним рішенням іншого уповноваженого органу, який представляє інтереси застрахованих осіб (загальні збори колективу). У зазначених документах в обов’язковому порядку необхідно визначати строк повноважень членів комісії із соціального страхування (на конкретний строк, безстроково).

 

Комісія (уповноважений) із соціального страхування зобов’язана:

  • приймати рішення про призначення матеріального забезпечення;
  • приймати рішення про відмову в призначенні матеріального забезпечення, про припинення його виплати (повністю або частково); розглядати підставу і правильність видачі та заповнення листків непрацездатності та інших документів, які є підставою для надання матеріального забезпечення;
  • здійснювати контроль за правильним нарахуванням і своєчасною виплатою матеріального забезпечення застрахованим особам роботодавцем за рахунок коштів Фонду як за власною ініціативою, так і у зв'язку із зверненнями застрахованих осіб;
  • вживати заходів по своєчасному наданню на підприємстві застрахованим особам матеріального забезпечення за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності;
  • брати участь у перевірках, що здійснюються на підприємстві робочими органами виконавчої дирекції Фонду з питань правильності використання страхових коштів, надавати контролюючим органам необхідні документи та пояснення з питань, що виникають під час перевірок;
  • здійснювати заходи по усуненню виявлених комісією (уповноваженим) із соціального страхування підприємства та контролюючими органами порушень з питань надання матеріального забезпечення, використання страхових виплат.

Основною формою діяльності комісії є засідання, які повинні проводитись відповідно до затвердженого нею плану, але не рідше двох разів на місяць. Уповноважений із соціального страхування всі рішення приймає самостійно в міру надходження відповідних звернень застрахованих осіб. Рішення комісії (уповноваженого) із соціального страхування підприємства обов’язково оформлюються протоколом установленої форми у день їх прийняття.

Відсутність на підприємстві комісії (уповноваженого) із соціального страхування, ігнорування засад паритетності сторін, неналежне оформлення протоколів засідань є недопустимим.

Суттєвою допомогою для Фонду соціального страхування України є уважність членів комісій (уповноважених) із соціального страхування, що під час призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах на підставі оригіналів листків непрацездатності виявляють порушення в їх оформленні та видачі. Також до обов’язків страхового активу належить перевірка дотримання застрахованими особами режиму, визначеного лікарем на період хвороби.

Зважаючи на зростання рівня захворюваності на Київщині, управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області розраховує на співпрацю з комісіями (уповноваженими) із соціального страхування підприємств, установ, організацій. Об’єднання зусиль, запровадження всебічного контролю за правомірністю видачі й продовження листків непрацездатності застрахованим особам сприятиме цільовому використанню коштів Фонду соціального страхування України та дозволить зберегти в області стабільний соціальний захист застрахованих осіб і потерпілих на виробництві.

Фото без описуФото без описуФото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь