Узинська міська територіальна громада
Київська область, Білоцерківський район, місто Узин
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Прес-реліз управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області

Дата: 30.09.2020 15:01
Кількість переглядів: 377

Прес-реліз від 24.09.2020 р.

 

На Київщині допомога по тимчасовій непрацездатності за час лікування виробничих травм і профзахворювань зросла на 5,14%

 

Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області профінансувало допомогу по тимчасовій непрацездатності, яка настала внаслідок нещасних випадків на виробництві або професійних захворювань, для 134 працівників за підсумками січня – серпня цього року. На це направлено понад 2,39 млн гривень.

Лікарняні листки, видані у зв’язку з виробничою травмою чи профзахворюванням, зазвичай мають більшу тривалість – середній розмір такої допомоги на одну людину склав станом на вересень майже 18 тисяч гривень, що на 5,14% більше, ніж у той же період минулого року.

Нагадаємо, розмір допомоги по тимчасовій втраті працездатності, пов’язаній з виробництвом, складає 100% середнього доходу та фінансується ФССУ, починаючи з шостого дня непрацездатності (перші п’ять днів оплачує роботодавець). Розмір допомоги для потерпілих не залежить від тривалості страхового стажу.

Зокрема, зазначену допомогу упродовж восьми місяців 2020 року профінансовано для 18 медичних та інших працівників, які інфікувались SARS-CoV-2 під час виконання професійних обов'язків. Сума виплат для них склала 107,4 тисячі гривень.

Підставою для надання допомоги по тимчасовій непрацездатності, пов’язаної з нещасним випадком на виробництві або професійним захворюванням, є виданий у встановленому порядку листок непрацездатності та наявність акта розслідування нещасного випадку, пов’язаного з виробництвом, або акта розслідування хронічного професійного захворювання (отруєння).

 

Прес-реліз від 25.09.2020 р.

 

На Київщині середня тривалість догляду за хворими дітьми склала 7,8 дня за підсумками серпня

 

Упродовж січня–серпня 2020 року 5,23 тисячі працівників Київської області знаходились на лікарняних у зв’язку із необхідністю догляду за хворими дітьми або членами родини. За весь період догляду управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області компенсувало для них втрачений заробіток – загальна сума видатків склала 15,49 млн гривень.

Найбільша кількість листків непрацездатності по догляду видається у разі хвороби дитини застрахованої особи. Тривалість таких лікарняних складає до 14 календарних днів, однак у разі стаціонарного лікування ФССУ здійснює надання допомоги за весь період перебування застрахованої особи у стаціонарі разом із хворою дитиною.

Водночас, у разі хвороби члена сім’ї тривалість лікарняного по догляду не може перевищувати три календарні дні, а у виняткових випадках, з урахуванням тяжкості хвороби та побутових обставин, – не більше семи календарних днів.

Середня тривалість листка непрацездатності, виданого в разі потреби догляду, склала за підсумками восьми місяців цього року 7,8 дня.

Фінансування такої допомоги здійснюється Фондом, починаючи з першого дня і за весь час догляду.

 

 

Прес-реліз від 30.09.2020 р.

 

Управління Фонду соцстраху Київщини оплатило час перебування на самоізоляції від COVID-19 для 853 осіб

 

Станом на кінець вересня 853 застраховані особи, з яких 215 медиків знаходились на самоізоляції під медичним наглядом – управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області компенсувало для них втрачений за цей час заробіток з метою протидії поширенню коронавірусної інфекції. З початку пандемії обласне управління направило на такі допомоги 1,05 млн гривень.

Пройти оплачувану самоізоляцію працюючі українці можуть в разі безпосереднього контакту з хворим на COVID-19. Сума виплат від Фонду складе 50% середнього доходу незалежного від тривалості страхового стажу та 100% – для медичних працівників. ФССУ здійснює фінансування, починаючи з шостого дня ізоляції, перші п’ять днів оплачуються роботодавцем.

Зазначимо, допомога по тимчасовій непрацездатності через ізоляцію від коронавірусної хвороби фінансується ФССУ на підставі лікарняного листка, виданого із зазначенням відповідної причини непрацездатності за кодом 11. Нагадаємо, що на період карантину відкрити листок непрацездатності можливо у дистанційному режимі – для цього працівник має телефоном звернутись до свого сімейного лікаря.

Бережіть себе і оточуючих – тримайте дистанцію, дотримуйтесь санітарно-гігієнічних норм та відповідально ставтеся до обмежень на час карантину!

 

Прес-реліз від 30.09.2020 р.

 

Ірина Крещенська провела селекторну нараду з відділеннями

 

Сьогодні, 30 вересня, під головуванням в.о. начальника управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області Ірини Крещенської відбулася селекторна нарада за результатами проведення комплексної перевірки діяльності управління та його відділень виконавчою дирекцією Фонду. У нараді взяли участь керівники структурних підрозділів управління, начальники та працівники всіх відділень.

Йшлося про поглиблений аналіз викладеної в акті інформації щодо виявлених недоліків та зауважень, методи посилення контролю за використанням роботодавцями і застрахованими особами коштів Фонду, дотримання вимог чинного законодавства щодо проведення страхових виплат та матеріального забезпечення. Також обговорювали питання вдосконалення та покращення роботи з організації надання медичних та соціальних послуг, підвищення ефективності в організації профілактичних заходів та страхових експертиз, заходи з раціонального та ефективного використання коштів Фонду та організацію роботи щодо стану матеріально-технічної бази та забезпечення єдиного порядку документування і роботи з документами.

В. о. начальника управління І. Крещенська зосередила увагу присутніх на основних недоліках при проведенні аналізу акту комплексної перевірки управління та відділень, наголосила на їх недопущенні в майбутньому та покращенні виконавської дисципліни. «За підсумками ревізії підготовлено наказ управління «Про затвердження плану заходів щодо усунення порушень і недоліків, встановлених перевіркою» та який буде направлено всім відділенням задля забезпечення відповідного реагування та покращення роботи», - сказала в.о. начальника управління.

Начальниця відділу внутрішнього аудиту Любов Мартиненко повідомила, що відділом внутрішнього аудиту разом з іншими структурними підрозділами проведено системний аналіз викладеної в акті інформації та обговорила способи усунення встановлених у вимозі недоліків.

За підсумками наради її учасникам надано рекомендації щодо удосконалення подальшої роботи.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь