Узинська міська територіальна громада
Київська область, Білоцерківський район, місто Узин
Логотип Diia
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

СЕРВІС ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ «ЕЛЕКТРОННА ТРУДОВА КНИЖКА»

Дата: 09.06.2020 10:12
Кількість переглядів: 331

       Головне завдання Пенсійного фонду України - це вдосконалення системи обслуговування відвідувачів. Одним з досягнень у цьому напрямку на сьогодні є надання можливості дистанційного отримання послуг за допомогою сучасних електронних сервісів. Електронне пенсійне посвідчення, СМС-повідомлення, довідка з QR-кодом, призначення пенсії в «Один дотик», пенсійний калькулятор – це сервіси, які вже діють.

         З метою надання доступу застрахованій особі до інформації про всі трудові відносини за даними звітних відомостей роботодавця, Пенсійний фонд створив на вебпорталі електронних послуг новий сервіс «Електронна трудова книжка».

Для громадян – це зручний сервіс, який дозволяє дізнаватись детальну інформацію про свою трудову діяльність, а також про сплачені страхові внески. У разі втрати паперової трудової книжки не потрібно витрачати час на відновлення даних, адже вони будуть збережені в електронному форматі.

Щоб скористуватись сервісом Вам необхідно здійснити вхід до вебпорталу електронних послуг.

Переглянути дані електронної трудової книжки можна, обравши пункт «Електронна трудова книжка». В розділі «Записи трудової книжки» Ви знайдете інформацію про Ваші трудові відносини, як найманого працівника за основним місце роботи.

Якщо трудові відносини за останнім місцем роботи були розпочаті у роботодавця до 1998 року, інформація буде відсутня. Для відображення цих даних в електронній трудовій книжці та для співставлення даних паперової трудової книжки з електронними даними, потрібно надати скановані копії трудової книжки, документів про стаж, що визначені Порядком підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 1993 року № 637. Скан-копії мають містити всі сторінки та поля відповідних документів, бути придатні для сприйняття їх змісту, зокрема дані про серію та номер бланків документів. Кожну сторінку необхідно підготувати окремо як JPG-файл або повний документ зі всіма сторінками як PDF-файл. Розмір кожного файлу (сканованої копії документу) не повинен перевищувати 1 мб.

Після оцифрування відповідальною особою органу Пенсійного фонду України наданих вами сканованих копій документів, дані Вашої трудової книжки будуть відображатись в розділі «Записи трудової книжки», а надані скан-копії в розділі «Скан-копії трудової книжки».

Наголошуємо, що повноцінне використання сервісу можливе при наявності у користувачів  електронного цифрового підпису (ключа). Отримати його можна в одному з акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК).

Сервіс вебпорталу Пенсійного фонду України “Надання скан-копій трудової книжки”:     https://www.facebook.com/watch/?v=1859135220894579


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь