Узинська міська територіальна громада
Київська область, Білоцерківський район, місто Узин
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

СЕРВІС ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ «ЕЛЕКТРОННА ТРУДОВА КНИЖКА»

Дата: 09.06.2020 10:12
Кількість переглядів: 372

       Головне завдання Пенсійного фонду України - це вдосконалення системи обслуговування відвідувачів. Одним з досягнень у цьому напрямку на сьогодні є надання можливості дистанційного отримання послуг за допомогою сучасних електронних сервісів. Електронне пенсійне посвідчення, СМС-повідомлення, довідка з QR-кодом, призначення пенсії в «Один дотик», пенсійний калькулятор – це сервіси, які вже діють.

         З метою надання доступу застрахованій особі до інформації про всі трудові відносини за даними звітних відомостей роботодавця, Пенсійний фонд створив на вебпорталі електронних послуг новий сервіс «Електронна трудова книжка».

Для громадян – це зручний сервіс, який дозволяє дізнаватись детальну інформацію про свою трудову діяльність, а також про сплачені страхові внески. У разі втрати паперової трудової книжки не потрібно витрачати час на відновлення даних, адже вони будуть збережені в електронному форматі.

Щоб скористуватись сервісом Вам необхідно здійснити вхід до вебпорталу електронних послуг.

Переглянути дані електронної трудової книжки можна, обравши пункт «Електронна трудова книжка». В розділі «Записи трудової книжки» Ви знайдете інформацію про Ваші трудові відносини, як найманого працівника за основним місце роботи.

Якщо трудові відносини за останнім місцем роботи були розпочаті у роботодавця до 1998 року, інформація буде відсутня. Для відображення цих даних в електронній трудовій книжці та для співставлення даних паперової трудової книжки з електронними даними, потрібно надати скановані копії трудової книжки, документів про стаж, що визначені Порядком підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 1993 року № 637. Скан-копії мають містити всі сторінки та поля відповідних документів, бути придатні для сприйняття їх змісту, зокрема дані про серію та номер бланків документів. Кожну сторінку необхідно підготувати окремо як JPG-файл або повний документ зі всіма сторінками як PDF-файл. Розмір кожного файлу (сканованої копії документу) не повинен перевищувати 1 мб.

Після оцифрування відповідальною особою органу Пенсійного фонду України наданих вами сканованих копій документів, дані Вашої трудової книжки будуть відображатись в розділі «Записи трудової книжки», а надані скан-копії в розділі «Скан-копії трудової книжки».

Наголошуємо, що повноцінне використання сервісу можливе при наявності у користувачів  електронного цифрового підпису (ключа). Отримати його можна в одному з акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК).

Сервіс вебпорталу Пенсійного фонду України “Надання скан-копій трудової книжки”:     https://www.facebook.com/watch/?v=1859135220894579

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь