ДО УВАГИ ВІДВІДУВАЧІВ ОРГАНІВ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ
Узинський сектор обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області в зв’язку із запровадженням карантину та надзвичайною ситуацією у Київській області повідомляють про обмеження особистих прийомів громадян в сервісних центрах.
Прийом проводиться виключно з питань виплати допомоги на поховання.
Для вирішення всіх інших питань рекомендуємо звернутись на телефони «гарячої лінії», які в період карантину працюють з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 17:00 :
Білоцерківський відділ обслуговування громадян № 1
(м. Біла Церква, вул. Я. Мудрого, 2)
(04563) 5-30-04
Білоцерківський відділ обслуговування громадян № 2
(м. Біла Церква, вул. б-р. Олександрійський, 106)
(04563) 34-69-62, 096-230-25-13
Білоцерківський відділ обслуговування громадян № 3
(м. Біла Церква, вул. Леваневського, 34)
(04563) 7-05-55
Узинський сектор обслуговування громадян
(м. Узин, вул. Котляревського, 16 а)
(04563) 2-24-57
Також повідомляємо про можливість вирішити більшість питань без особистих візитів, скориставшись онлайн сервісами веб порталу Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua (послуги надаються для користувачів, які увійшли на веб портал за ЕЦП):
зокрема:
* подати заяву на призначення пенсії в «один дотик»;
* подати заяву на перерахунок пенсії;
* отримати довідки, достовірність, яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5, ОК-7, довідки про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені страхові внески, набутий страховий стаж та інші);
* перевірити відомості про трудову діяльність («Електронна трудова книжка»);
* провести прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»;
* подати анкету застрахованої особи для внесення (змінення) уточнення даних в Реєстрі застрахованих осіб;
* подати звернення (пропозицію тощо).