Узинська міська територіальна громада
Київська область, Білоцерківський район, місто Узин
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Фонд соціального страхування України інформує (21.03.2019)

Дата: 21.03.2019 11:21
Кількість переглядів: 334

Фото без опису

Фото без опису

ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ

УПРАВЛІННЯ ВИКОНАВЧОЇ ДИРЕКЦІЇ ФОНДУ

У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

вул. Т. Строкача, 2,  м. Київ, 03148, тел. +38 (044) 403-82-30, e-mail: kr@fssu.gov.ua, org.kr@fssu.gov.ua

Прес-реліз від 21.03.2019 р.

 

Безпека праці під час весняно-польових робіт

Напередодні розпалу весняно-польових робіт необхідно посилити профілактичну роботу із запобігання виробничому травматизму – це наполегливо рекомендує роботодавцям, керівникам сільськогосподарських підприємств, головам фермерських господарств, інженерам з охорони праці начальник відділу з профілактики страхових випадків управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області Олексій Савченко.

«Із початком весняно-польових робіт значно зростають обсяги та інтенсивність виробничого процесу, пов’язаного з перевіркою готовності сільськогосподарської техніки, підготовкою насіння ярих зернових та зернобобових культур - додав начальник відділу. У цей час пожвавлюються й інші роботи в агропромисловому виробництві».

За його словами, зростає порівняно із зимовими місяцями кількість зайнятих на ручних роботах працівників, у першу чергу, при технічному обслуговуванні й забезпеченні роботи посівних та інших машинно-тракторних агрегатів. Усе це збільшує вірогідність травматизму, особливо при недотриманні правил техніки безпеки та охорони праці, неналежної організації роботи.

Згідно з Законом України «Про охорону праці», роботодавець зобов’язаний створити на робочих місцях у кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до вимог нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці.

Оскільки якість виконання роботи і безпека праці залежить від навиків та вмінь самих працівників, то роботодавець має забезпечити для них проходження навчань, інструктажів та перевірки знань з питань охорони праці.

Посадові особи й інші працівники, зайняті на роботах, внесених до переліку робіт з підвищеною небезпекою, повинні пройти спеціальне навчання та перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.

Не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці.

Також необхідно забезпечити і організувати на підприємствах проведення попереднього та періодичного медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці. На таких роботах, а також роботах, пов'язаних із забрудненням або несприятливими метеорологічними умовами, працівникам видаються безоплатно за встановленими нормами спеціальний одяг, спеціальне взуття та інші засоби індивідуального захисту, а також мийні та знешкоджувальні засоби.

Наказом Міністерства соціальної політики України від 29.11.2018 №1804 затверджено Мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров’я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці (набрав чинності 15.01.2019 року).

Також Мінсоцполітики наказом від 29.08.2018 №1240 (зареєстрований у Мін'юсті 21.09.2018 за №1090/32542) затвердило Правила охорони праці у сільськогосподарському виробництві (далі – Правила). Правила поширюються на всіх юридичних та фізичних осіб, які провадять діяльність у сільському господарстві й відповідно до законодавства використовують найману працю та працівників, що працюють у сільськогосподарському виробництві. Вимоги Правил є обов'язковими для виконання роботодавцями та працівниками під час виробництва сільськогосподарської продукції.

Під час безпосереднього проведення весняно-польових робіт на підприємствах сфери агропромислового комплексу має належним чином експлуатуватися техніка, а саме:

- експлуатація сільськогосподарських машин має здійснюватися з урахуванням вимог експлуатаційної документації;

- вузли та елементи сільськогосподарських машин, що рухаються, обертаються і можуть становити небезпеку, мають бути огороджені захисними кожухами, які забезпечують безпеку працівників;

- не дозволяється експлуатація несправних машини та обладнання;

- не дозволяється експлуатація сільськогосподарських тракторів без електростартерного запуску двигуна та з відсутньою або несправною системою блокування запуску двигуна за ввімкнутої передачі;

- перед виконанням робіт необхідно переконатися, що дроти повітряних ліній електропередач не буде зачіпати техніка;

- під час проїзду сільськогосподарської техніки потрібно дотримуватися безпечної дистанції.

Особливої уваги суб’єкти господарювання мають приділяти роботам, пов’язаним із підготовкою мінеральних добрив до їх внесення у ґрунт.

Роботи, пов’язані з підготовкою мінеральних добрив до внесення у ґрунт, треба здійснювати за допомогою механізмів, оснащених пристроями для зниження пилоутворення. Працівники повинні використовувати відповідний спецодяг, спецвзуття та засоби індивідуального захисту органів дихання й зору.

Не дозволяється готувати розчини пестицидів безпосередньо в полі без засобів механізації.

Працівникам не дозволяється перебувати в зоні можливого руху маркерів або навісних машин під час розвертання машинно-тракторних агрегатів.

Під час руху агрегату не допускається одночасне обслуговування одним працівником двох або більше сівалок.

Завантаження сівалок і садильних машин насінням, садильним матеріалом та добривами має бути механізованим.

Ручне завантаження дозволяється лише за умови зупинення посівного або садильного агрегату та вимкнення двигуна трактора.

Заміну, очищення й регулювання робочих органів навісних машин і знарядь, які підняті, потрібно проводити тільки спеціальними чистками в рукавицях із зупиненим, загальмованим агрегатом та вимкнутим двигуном і вжиттям заходів, що запобігають їх самовільному опусканню.

Працівникам заборонено підніматися на або спускатися з машин під час їх руху.

Не дозволяється сівачам працювати на навісних сівалках.

Транспортування, зберігання та застосування пестицидів потрібно здійснювати з дотриманням вимог Закону України «Про пестициди і агрохімікати» та інших нормативно-правових актів у частині безпечного здійснення робіт із транспортування, зберігання та застосування пестицидів.

Представники управління взяли участь в засіданні колегії департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації

Сьогодні, 21 березня, представники управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області заступник начальника управління – начальник відділу страхових виплат та матеріального забезпечення Ірина Крещенська і начальник відділу медичних та соціальних послуг Віталій Нємцев взяли участь у засіданні колегії департаменту охорони здоров’я Київської облдержадміністрації під керівництвом голови облдержадміністрації Олександра Терещука.

Участь у заході також взяли заступник голови Київської облдержадміністрації Алла Арешкович, в.о. директора департаменту охорони здоров’я Олександр Світлий, депутат Київської обласної ради, голова комісії з питань охорони здоров’я, материнства, дитинства, соціального захисту населення та пенсіонерів Наталія Бігарі, проректор з науково-педагогічної роботи Національної академії післядипломної освіти імені П.Л. Шупика Олександр Толстанов, керівники структурних підрозділів департаменту охорони здоров’я та керівники закладів охорони здоров’я Київщини.

На колегії до присутніх була доведена інформація про основні показники здоров’я населення та використання ресурсів охорони здоров’я в Київській області, стан реформування системи медичного забезпечення, питання у сфері вакцинації дитячого контингенту, проблеми підвищення кваліфікації лікарського персоналу та технічного забезпечення закладів охорони здоров’я. Крім того, визначені шляхи удосконалення роботи щодо оптимального використання людських та матеріальних ресурсів для підвищення рівня надання усіх видів медичної допомоги жителям області.

Фондом відновлено планові перевірки страхувальників

Фондом соціального страхування України з березня 2019 року відновлено проведення планових перевірок страхувальників щодо використання ними коштів Фонду. Водночас, система контролю отримала нові ризикоорієнтовані підходи, що мають на меті зменшити навантаження на страхувальників (роботодавців) та упередити можливі порушення.

На цьому під час селекторної наради з фахівцями управлінь виконавчої дирекції Фонду в областях та місті Києві наголосила начальник управління по роботі зі страхувальниками ВД Фонду Наталія Зеленська.

Від обласного управління участь у селекторній нараді взяли заступник начальника управління – начальник юридичного відділу Петро Рева, начальник відділу фінансового контролю та аудиту Наталія Лаптінова та працівники відділу.

«Планові перевірки проводяться фахівцями Фонду виключно за умови наявності вагомих приводів, які чітко визначені напрацьованими ризикоорієнтованими критеріями. Тобто перевірки здійснюються лише тоді, коли страхувальник дає для цього об’єктивні підстави. Це дозволяє як не допустити тиск на законослухняних роботодавців, так і забезпечити захист Фонду від неправомірних видатків. Наприклад, підставою для перевірки може бути суттєве зростання кількості днів тимчасової непрацездатності на підприємстві, відсутність повідомлення про виплату коштів застрахованим особам упродовж трьох місяців з дня проведення фінансування Фондом за умови, що страхувальник не зміг пояснити цю затримку, системні порушення тощо», – говорить Н.Зеленська.

Квартальні плани-графіки проведення планових перевірок розміщуються на веб-порталах робочих органів виконавчої дирекції Фонду в областях та місті Києві.

З метою підвищення ефективності системи соціального страхування, зменшення навантаження на страхувальників та забезпечення прозорості аудиту, з 2019 року скасовано щоквартальний звіт по використанню коштів Фонду за формою Ф4-ФСС з ТВП. Натомість, з 01.10.2018 було розширено форму заяви-розрахунку та почала працювати система інформування роботодавцем про здійснені виплати застрахованим особам – повідомлення про виплату коштів застрахованим особам за визначеною формою роботодавці подають упродовж місяця з дня здійснення виплат матеріального забезпечення, окремих виплат потерпілим на виробництві.

Крім того, з жовтня 2018 року Фондом було впроваджено систему попереднього контролю правильності нарахування виплат, яка дозволила мінімізувати можливі помилки при визначенні страхувальниками розміру допомоги та страхових виплат. Робочі органи виконавчої дирекції Фонду здійснюють попередній контроль правильності нарахування виплат та у разі виявлення помилок надають рекомендації страхувальнику щодо усунення недоліків ще до фінансування виплат. Це дозволяє уникнути частини штрафів, які раніше могли накладатись на роботодавця у разі виявлення неправомірного використання коштів Фонду під час перевірок за фактом вже профінансованих заяв-розрахунків.

Нагадаємо, під час всеукраїнської наради в.о. директора виконавчої дирекції ФССУ Сергій Нестеров зазначив, що Фонд соціального страхування України є однією з найбільш важливих соціальних інституцій країни та щомісяця виплачує українцям 2 млрд гривень страхових виплат.

Відбулася всеукраїнська нарада керівного складу виконавчої дирекції Фонду та її робочих органів

Як повідомила прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України, у Києві понад 300 керівників обласних управлінь виконавчої дирекції Фонду та районних і міських відділень взяли участь у всеукраїнській нараді з актуальних питань функціонування системи Фонду соціального страхування України. Захід пройшов під головуванням в.о. директора виконавчої дирекції Фонду Сергія Нестерова, за участю голови правління Фонду Володимира Саєнка, члена правління від сторони роботодавців Костянтина Марчука, начальника Управління нагляду за діяльністю Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування Мінсоцполітики Максима Зацерковного, заступників директора та керівників структурних підрозділів виконавчої дирекції Фонду.

У своєму виступі голова правління ФССУ Володимир Саєнко наголосив, що це перша зустріч керівного складу органів Фонду такого масштабу та зазначив, що захід є площадкою для нового рівня комунікації, який дозволить більш ефективно впроваджувати успішний досвід колег та спільно напрацювати системні зрушення в роботі Фонду.

В.о. директора виконавчої дирекції ФССУ Сергій Нестеров зазначив, що Фонд соціального страхування України є однією з найбільш важливих соціальних інституцій країни: «Щомісяця Фонд виплачує українцям 2 млрд гривень страхових виплат. Це допомога по тимчасовій втраті працездатності, допомога по вагітності та пологах, виплати потерпілим на виробництві та інші допомоги, які Фонд гарантує усім працюючим у разі настання страхового випадку».

У 2018 році Фонд провів три етапи перерахунків щомісячних страхових виплат потерпілим. За підсумками першого етапу осучаснення з 01.01.2018 сума виплат збільшилась для майже 170 тисяч осіб, а з 01.03.2018 розмір страхових виплат було збільшено на 20% для всіх потерпілих на виробництві. Під час третього етапу перерахунків виплати було підвищено для 4,2 тис. потерпілих з низьким розміром заробітної плати перед настанням страхового випадку, середній розмір щомісячних виплат у них збільшився на 49,5%. Цього року відповідно до рішення Кабінету Міністрів України коефіцієнт перерахунку виплат становить 1,05.

За словами С.Нестерова, з початку роботи Фонду соціального страхування України вдалося впровадити принципові кроки по реформуванню роботи організації, втілити нові підходи до взаємодії зі страхувальниками та суттєво спростити механізм надання страхових виплат, забезпечити повне охоплення медичними і соціальними послугами.

Зокрема, була реалізована можливість подачі роботодавцями заяв-розрахунків, повідомлень про виплату коштів застрахованим особам і звітів у електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису, скасовано щоквартальний звіт по використанню коштів Фонду за формою Ф4-ФСС з ТВП, затверджено нову форму звіту по заборгованості страхувальників, прийнято основний об’єм нормативно-правових актів Фонду тощо.

Водночас, як зазначив Сергій Нестеров, існує нагальна потреба в покращенні взаємодії між органами Фонду, напрацюванні ефективних методів комунікації. Необхідно спрямувати всі зусилля на ефективне, цільове використання коштів Фонду, посилення контролю за обґрунтованістю видачі (продовження) листків непрацездатності та правомірністю надання матеріального забезпечення застрахованим особам.

Заступник директора ВД ФССУ Олена Денисова повідомила про фінансовий стан Фонду та напрями подальшого розвитку, акцентувала увагу присутніх на потребі у налагодженні співпраці із органами казначейської служби з метою пришвидшення фінансування матеріального забезпечення застрахованим особам. Наголосила на оптимізації адміністративно-господарських витрат, скорочення видатків на оренду приміщень та перерахування страхових виплат, проведення видатків в рамках затверджених кошторисів та недопущення залишків невикористаних коштів.

Про організацію та проведення документальних перевірок щодо правильності використання страхувальниками страхових коштів Фонду, застосування фінансових санкцій за результатами їх проведення та контроль за стягненням заборгованості розповіла начальник управління по роботі зі страхувальниками ВД Фонду Наталія Зеленська.

Світлана Зарубіна, начальник управління страхових виплат та матеріального забезпечення ВД ФССУ, зазначила, що страхові виплати потерпілим внаслідок нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, а також надання матеріального забезпечення застрахованим особам складають понад 90% усіх видатків Фонду та постійно зростають.

Про забезпечення потерпілих на виробництві медичними та соціальними послугами, а також фінансування медичної реабілітації працюючих розповіла начальник управління медичних та соціальних послуг ВД ФССУ Олена Пухка. Зокрема, Фондом було проведено реформу надання соціальних послуг, відповідно до якої на адресність переведено забезпечення санаторно-курортним лікуванням потерпілих та реабілітаційним лікуванням застрахованих осіб. Зокрема, особам надано право самостійного вибору санаторно-курортного закладу для проходження лікування. Також у грудні 2018 року було внесено зміни, спрямовані на посилення контролю за обсягами і вартістю наданих послуг. Зокрема, на офіційному веб-сайті Фонду розміщено інформаційний перелік санаторно-курортних закладів у розрізі регіонів, місцерозташування та профілів санаторно-курортного лікування, за якими надаються санаторно-курортні послуги потерпілим.

За підсумками 2018 року санаторно-курортним лікуванням забезпечено майже 11 тис. осіб з інвалідністю внаслідок трудової діяльності та їх супроводжуючих осіб, реабілітаційне лікування профінансовано для понад 33 тис. застрахованих осіб.

Заступник начальника управління – начальник відділу управління профілактики страхових випадків ВД ФССУ Марина Біляєва акцентувала увагу на важливості підвищення ефективності роботи щодо контролю за обґрунтованістю видачі (продовження) листків непрацездатності застрахованим особам. Загальна кількість оплачених днів по тимчасовій непрацездатності у 2018 році зросла на 5,7%, та тенденція до росту кількості виданих листків непрацездатності зберіглась і за підсумками січня 2019 року.

«Листок непрацездатності фактично є чеком на отримання коштів від Фонду соціального страхування України. Тому так важливо не допускати зловживань і проводити роботу з упередження неправомірного використання коштів Фонду. Проводити не лише перевірки, але й роз’яснювальну роботу, тісно співпрацювати із закладами охорони здоров’я, МСЕК. Наприклад, упродовж 2018 року за результатами перевірок страхувальників встановлено, що 8 614 листків непрацездатності було видано з порушенням Інструкції про порядок заповнення. Також під час проведення перевірок закладів охорони здоров’я фахівцями Фонду виявлено, що 6 395 листків непрацездатності видано з порушеннями», – зазначила М.Біляєва.

Начальники управлінь виконавчої дирекції Фонду у Київській та Харківській областях Георгій Галиць та Олександр Буланий поділилися досвідом і механізмами щодо контролю за обґрунтованістю видачі (продовження) листків непрацездатності застрахованим особам, співпраці з медичними закладами, а також надали пропозиції щодо внесення змін до законодавчої та нормативно-правової бази Фонду.

Про досвід організації роботи з надання матеріального забезпечення, страхових виплат і медико-соціальних послуг розповіли керівники відділень управлінь виконавчої дирекції Фонду в областях.

На Київщині на медичну та соціальну допомогу потерпілим на виробництві виплачено 1388,4 тис. гривень

З початку року 160 потерпілих на виробництві отримали медичні та соціальні послуги на загальну суму 1388,4 тис. гривень. Про це поінформував начальник відділу медичних та соціальних послуг управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області Віталій Нємцев.

За його словами, відповідно до договорів, укладених відділеннями із закладами охорони здоров’я, у січні-лютому поточного року проліковано 39 потерпілих на загальну суму 297,4 тис. грн. Середня вартість лікування на одного потерпілого становить понад 7,5 тис. гривень. Розпочата робота щодо укладання тристоронніх договорів з санаторно-курортними закладами та потерпілими. Направлено 97 запитів до санаторно-курортних закладів. 11 потерпілих забезпечені протезно-ортопедичними виробами на суму 253,1 тис. гривень.

За два місяці поточного року 34 потерпілих забезпечені лікарськими засобами та виробами медичного призначення на суму 148,1 тис. грн. Середня вартість лікування на одну особу складає 4355 гривень. «Крім того, 88 потерпілих отримали виплати на спеціальний медичний, постійний сторонній догляд та на побутове обслуговування на загальну суму 635,5 тис. гривень», - підсумував Віталій Нємцев.

Понад 4,5 тис. потерпілих у Київській області отримують страхові виплати

Відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області щомісячно здійснюють страхові виплати 4508 потерпілим (членам їх сімей), з них: інвалідам I групи – 98 особам, II групи – 469 особам, III групи – 1949 особам, а також 1674 потерпілим, які мають відсоток втрати працездатності без групи інвалідності та 318 особам, які мають право на щомісячні страхові виплати в разі втрати годувальника. Про це інформує заступник начальника управління – начальник відділу страхових виплат та матеріального забезпечення Ірина Крещенська.

За її словами, з початку року потерпілим (членам їх сімей) виплачено 20,21 млн. гривень. Основна частина припадає на щомісячні страхові виплати потерпілим (членам їх сімей) – 19,3 млн. грн. та одноразову допомогу – 486 тис. гривень.

Сума витрат на щомісячні страхові виплати потерпілим склала 17957,1 тис. грн. Середній розмір щомісячної виплати, яка виплачувалась 4190 потерпілим, склав 2142,86 грн. Сума витрат на щомісячні страхові виплати особам, що мають на це право в разі втрати годувальника ,склала 1383,9 тис. грн, її середній розмір склав 2175,87 грн. Одноразова допомога в разі стійкої втрати професійної працездатності виплачена п’ятьом потерпілим на суму понад 50,5 тис. грн., в середньому на одного потерпілого ця виплата становила 10,11 тис. гривень. Сума одноразової допомоги утриманцям в разі смерті потерпілого склала 99,24 тис. грн. Ця допомога надавалась 7 утриманцям, середній розмір виплати на одного утриманця склав 14,18 тис. грн.

Одноразова допомога в разі смерті потерпілого на сім'ю була виплачена 6 сім'ям і склала 336,20 тис. грн., в середньому на одну сім`ю ця допомога становила 56,03 тис. грн. Відшкодовано вартість поховання двох потерпілих на виробництві. Допомога у зв'язку з тимчасовою непрацездатністю до відновлення працездатності або встановлення інвалідності виплачена 60 потерпілим на суму 382,95 тис. грн.

Крім того, продовжено раніше призначені страхові виплати 1310 тимчасово переселеним потерпілим на виробництві (членам їх сімей), з них з Донецької області – 717 особам та з Луганської області - 593 особам.

З початку року зареєстровано 32 нещасні випадки, які визнано пов’язаними з виробництвом (страхові)

Як інформує начальник відділу з профілактики страхових випадків управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області Олексій Савченко, до управління надійшло 42 повідомлення про нещасні випадки на виробництві, в тому числі 11 смертельних (включно випадки смерті працівника на підприємстві). Зареєстровано з початку року 32 нещасні випадки, які визнано пов’язаними з виробництвом (страхові).

За його словами, в страхових нещасних випадках постраждало 37 працівників, з яких 7 – із смертельним наслідком, що сталися у Вишгородському, Броварському, Києво-Святошинському, Ставищенському районах та у м. Біла Церква.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року стан загального  страхового травматизму зріс на 23%, зі смертельним наслідком – на 75%.

Основна частина страхових нещасних випадків, акти за формою Н-1 по яким зареєстровані протягом січня-лютого цього року, сталися у попередньому році – 26 із 37, що становить 70%.

В окремих районах області спостерігається збільшення кількості постраждалих осіб в страхових випадках, зокрема у Вишгородському, Білоцерківському, Яготинському та м. Славутич. Зменшення кількості постраждалих осіб має місце у м. Біла Церква.

Найбільше постраждалих осіб зареєстровано у страхувальників Вишгородського та Києво-Святошинського, Броварського, Білоцерківського, Бориспільського та Васильківського відділень. Разом по цим відділенням кількість травмованих складає 68% від загальної кількості за актами Н-1, зареєстрованими з початку року.

Найбільше травмувалися робітники таких професій: дорожні робітники, оператор заправних станцій, водій автотранспортних засобів.

Основні причини нещасних випадків: невиконання вимог інструкцій з охорони праці, порушення правил безпеки руху, невиконання посадових обов’язків.

Основні події, які призвели до настання нещасних випадків: падіння потерпілого, в тому числі під час пересування та з висоти, дорожньо-транспортна пригода, дія руxомих і таких, що обертаються, деталей обладнання, машин і механізмів.

Найбільш травмонебезпечні галузі економіки: будівництво, виробництво харчових продуктів, напоїв і тютюнових виробів, сільське, лісове господарство.

З початку року страхові експерти з охорони праці здійснили: планові перевірки 38 підприємств щодо стану профілактичної роботи по створенню здорових та безпечних умов праці, за результатами яких роботодавцям внесено подання про порушення; взяли участь в опрацюванні та впровадженні системи управління охороною праці на 51 підприємстві; на 43 підприємствах  проводили інформаційно-роз’яснювальну роботу; взяли участь у роботі 87 комісій з перевірки знань працівників з охорони праці та комісій з охорони праці підприємств.

З метою зниження кількості страхових випадків, загальної захворюваності працівників на робочих місцях у суб’єктів господарювання та зменшення кількості днів непрацездатності і витрат Фонду на виплати по лікарняних, страхові експерти проводили роботу по складанню реєстру підприємств (страхувальників), у яких технологічний процес, обладнання, сировина та матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть несприятливо впливати на стан здоров’я працюючих; отримували від страхувальників інформацію про результати атестації робочих місць за умовами праці, надавали допомогу в опрацюванні заходів з поліпшення умов праці і оздоровлення працівників; налагоджували роботу з роботодавцями та закладами охорони здоров’я щодо своєчасного надання ними списків працівників, які підлягають періодичним медичним оглядам, та заключних актів за результатами медичного огляду.

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь