Узинська міська територіальна громада
Київська область, Білоцерківський район, місто Узин
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Узинська міська рада 19.07.2018 року оголошує конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування – виконавчих органів Узинської міської ради

Дата: 19.07.2018 17:04
Кількість переглядів: 650

Фото без опису

Фото без описуФото без опису

 Умови конкурсу:

     В конкурсі можуть взяти участь особи  чоловічої або жіночої статі, які є громадянами України, мають вищу освіту відповідного професійного спрямування за  освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, спеціаліста, магістра, обізнані з комп’ютерними технологіями, вільно володіють українською мовою.

     Відповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого  постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 169, Порядку проведення іспиту  для кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування у виконавчих органах Узинської міської ради, затвердженого розпоряд-женням міського голови від 16 лютого 2015 року № 119/1 та з метою забезпечення конституційного  права  рівного доступу громадян до служби в органах місцевого самоврядування оголошується конкурс на заміщення наступної вакантної посади Узинської міської ради:

  • головного бухгалтера гуманітарного відділу виконавчого комітету Узинської міської ради.

Кваліфікаційні вимоги до кандидатів відповідно до НАКАЗУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 29 грудня 2009 № 406

До участі у конкурсі не допускаються особи, які:

- визнані в установленому порядку недієздатними;

- мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади поса-дової особи місцевого самоврядування;

- у разі прийняття на службу будуть прямо підпорядковані або підлеглі близьким особам;

- позбавлені права займати відповідні посади в установленому законом порядку на визначений термін;

- в інших випадках, установлених законами.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до Узинської міської ради (в каб. №13) такі документи:

- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування та проходження служби;

- заповнену особову картку (форма П-2 ДС затвердженою Наказом Національного агентства України з питань державної служби 05.08.2016 №156) з відповідними додатками;

 - подання шляхом заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою, що визначається НАЗК;

- автобіографію;

- дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

- копію документа, який посвідчує особу;

- копію трудової книжки, оформлену у встановленому порядку;

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);

Прийом документів з понеділка – четвер з 10:00 – 13:00

     Учасники конкурсу обов’язково складають іспит на перевірку та оцінку знань Конституції України, законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні», Закон України «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відділів, управлінь.

     Документи приймаються протягом 15 календарних днів з дня виходу публікації на сайті Узинської міської ради  про оголошення конкурсу, тобто до 02 серпня 2018 року. Звертатися за адресою: вул. Незалежності 16/1, м. Узин, Білоцерківський р-н, Київська обл. Довідки за телефоном: 32-11-55

Питання для підготовки до  іспиту на посаду головного бухгалтера

1. Що включає в себе фінансова звітність бюджетної установи?

2. Які обов'язкові реквізити містять первинні та зведені облікові документи?

3. За які звітні періоди складається баланс ?

4. Обліковий документ для нарахування заробітної плати.

5. Порядок здійснення оплати по листу тимчасової непрацездатності.

6. Призначення реєстраційного рахунку установи в органах Держказначейства.

7. Призначення особового рахунку установи в органах Держказначейства.

8. Форма про фінансові зобов'язання: термін подачі та основні показники.

9. Ставка податку з доходів фізичних осіб та порядок їх утримання

10.Форма про кредиторську заборгованість: термін подачі та  основні  показники.

11.Розмір мінімальної заробітної плати у поточному  році.

12.Основні документи, згідно яких здійснюється платіж по безготівковому    розрахунку та вимоги до цих документів.  

13.Розмір соціальної податкової пільги та величина заробітної плати до якої вона застосовується в поточному році.

14.Розмір неоподаткованого мінімуму в поточному році.

15.Основні реквізити та призначення кошторису установи.

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь