Щодо перереєстрації громадян, які потребують поліпшення житлових умов
Відповідно до Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень та в зв’язку з веденням Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов, виконавчий комітет Узинської міської ради повідомляє, що громадянам, які перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті Узинської міської ради, необхідно щорічно, в термін з 1 жовтня по 30 грудня поточного року, проходити перереєстрацію.
Для перереєстрації та внесення можливих змін до облікових справ необхідно надати документи:
1. Довідка про місце реєстрації та проживання і склад сім’ї (форма № 3)
2. Акт обстеження житлово-побутових умов;
3. Копії :
- ордера на займане приміщення,
свідоцтва про право власності на житло;
- технічного паспорта на займане приміщення
- паспортів всіх дорослих членів родини, які зараховуються на квартирний облік.
- свідоцтва про шлюб (за наявності)
- свідоцтва про народження неповнолітніх дітей (за наявності)
- пенсійного посвідчення (за наявності)
- ідентифікаційних кодів всіх членів родини
4. Довідки з місця роботи або навчання.
5. Довідка про те, чи перебувають члени сім’ї на квартирному обліку за місцем роботи.
6.Інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, на кожного члена родини;
7. При наявності пільг подаються документи, які підтверджують право на пільгову чергу.
Звертаємо увагу, що громадяни, які своєчасно не поновили документи своїх облікових справ, не вважатимуться такими, що потребують надання житлових приміщень та будуть зняті з квартирного обліку в установленому порядку.
За довідками звертатись за тел.: (04563)2-31-91, відділ «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Узинської міської ради (секретар житлової комісії І.В.Доміловська)