Узинська міська територіальна громада
Київська область, Білоцерківський район, місто Узин
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Прес-реліз управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області

Дата: 29.12.2020 09:37
Кількість переглядів: 324

Фото без опису

Прес-реліз від 23.12.2020 р.

 

З 22 грудня набув чинності наказ МОЗ, яким внесено зміни до Інструкції про порядок видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян

 

Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області інформує про набуття чинності з 22 грудня цього року наказу Міністерства охорони здоров’я України від 11.11.2020 №2593, яким внесено зміни до Інструкції про порядок видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян, затвердженої наказом МОЗ України від 13.11.2001 №455. Ці зміни необхідно враховувати при опрацюванні листків непрацездатності, виданих закладами охорони здоров’я різних форм власності та підпорядкування.

Нагадуємо, що з метою оптимізації роботи та мінімізації термінів здійснення матеріального забезпечення за листками непрацездатності застрахованих осіб, з інструкції вилучили п. 1.9, за яким листок непрацездатності (довідку) в амбулаторно-поліклінічних закладах видає лікуючий лікар (фельдшер) переважно за місцем проживання чи роботи.

Водночас тепер відсутня й вимога про наявність заяви-клопотання, погодженої з головним лікарем або його заступником, засвідченої підписом та круглою печаткою лікувально-профілактичного закладу, якщо особа обрала лікуючого лікаря і лікувально-профілактичний заклад не за місцем проживання чи роботи.

Нині лікуючому лікарю в амбулаторно-поліклінічних закладах дозволили продовжувати листки непрацездатності, залежно від тяжкості захворювання, до 15 календарних днів (раніше було до 10 календарних днів).

Також на період проведення заходів, спрямованих на протидію COVID-19, лікуючий лікар в амбулаторно-поліклінічних закладах може видавати листок непрацездатності особисто на строк, необхідний для лікування пацієнтів з COVID-19 та/або завершення самоізоляції пацієнтом у відповідності до галузевих стандартів у сфері охорони здоров'я.

 

 

Прес-реліз від 28.12.2020 р.

 

Управління соцстраху Київщини нагадує про обов’язок страхувальників повідомляти про здійснення виплат застрахованим особам

Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області наголошує, що неподання повідомлення про виплату коштів застрахованим особам протягом трьох місяців з дня здійснення фінансування буде підставою для проведення перевірки.

Так, відповідно до частини 1 статті 34 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 23.09.1999 №1105 (далі – Закон) фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам здійснюється робочими органами виконавчої дирекції Фонду з дотриманням вимог Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затвердженого постановою правління Фонду від 19.07.2018 №12 (далі – Порядок №12).

Підставою для фінансування страхувальників робочими органами виконавчої дирекції Фонду або їх відділеннями є оформлена за встановленим зразком заява-розрахунок, що містить інформацію про нараховані застрахованим особам суми матеріального забезпечення та окремих виплат потерпілим на виробництві за їх видами. Форма заяви-розрахунку наведена у додатку 1 до цього Порядку. Після надходження коштів, зазначених у заяві-розрахунку, на рахунок страхувальника, останній зобов’язаний здійснити виплату відповідного матеріального забезпечення не пізніше, ніж у строки, визначені у частині другій статті 32 Закону.

Відповідно до пункту 10 та 11 Порядку №12, після проведення виплат за рахунок коштів Фонду страхувальник надсилає повідомлення про проведення виплат за формою, наведеною у додатку 2 до цього Порядку. Повідомлення може бути надіслано в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису або надіслано листом з повідомленням, або надано безпосередньо до робочого органу виконавчої дирекції Фонду чи його відділення. Повідомлення надсилається страхувальником протягом місяця з дня проведення виплат.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь