Узинська міська територіальна громада
Київська область, Білоцерківський район, місто Узин
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ПРЕС-РЕЛІЗ УПРАВЛІННЯ ВИКОНАВЧОЇ ДИРЕКЦІЇ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Дата: 08.05.2020 11:52
Кількість переглядів: 295

Які відмінності призначення допомоги по вагітності та пологах, яку фінансує ФССУ, діють для постраждалих від Чорнобильської катастрофи?

Фонд соціального страхування України фінансує допомогу по вагітності та пологах за кожен день перебування жінки у декретній відпустці – її розмір складає 100% середньої заробітної плати і не залежить від тривалості страхового стажу.

У загальних випадках тривалість такої відпустки по вагітності та пологах складає 126 календарних днів (70 днів до передбачуваного дня пологів і 56 днів після пологів), а листок непрацездатності видається з 30 тижня вагітності.

Однак у разі вагітності жінок, віднесених до 1–3 категорій осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, тривалість листка непрацездатності у зв’язку із вагітністю та пологами складає 180 календарних днів (90 днів до передбачуваного дня пологів і 90 днів після пологів).

Такий лікарняний листок для постраждалих від Чорнобильської катастрофи видається з 27 тижня вагітності, і фінансується Фондом за кожен день перебування у відповідній відпустці.

У випадку передчасних або багатоплідних пологів, виникнення ускладнень під час пологів або в післяпологовому періоді, у загальних випадках, у разі декретної відпустки тривалістю 126 днів, додатково до основного видається листок непрацездатності у зв’язку з вагітністю та пологами тривалістю 14 календарних днів. Однак такий лікарняний листок не видається додаткового до листка непрацездатності у зв’язку із вагітністю та пологами тривалістю 180 днів.

 

Фонд щоденно фінансує надання матеріального забезпечення

Фінансування допомог та страхових виплат здійснюється Фондом щоденно, по мірі надходжень від сплати роботодавцями єдиного внеску.

Станом на 1 травня цього року на Київщині заборгованість з виплат матеріального забезпечення становила 53099,54 тис. гривень, а станом на 04 травня – 38317,62 тис. грн, тобто скоротилася на 14781,92 тис. гривень.

Так, 4 травня управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області профінансувало надання матеріального забезпечення за заявами-розрахунками, поданими роботодавцями, на загальну суму 14781,92 тис. грн, зокрема:

- на оплату допомог по тимчасовій непрацездатності – 11661,82 тис. грн;

- допомог по вагітності та пологах – 3039,04 тис. грн;

- допомог на поховання – 36,9 тис. грн;

- допомог у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю до відновлення працездатності або встановлення інвалідності – 44,16 тис. гривень.

 

Роз’яснення щодо етапів фінансування допомог від Фонду

Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області опікується майже 280 тис. працюючих мешканців Київщини, кожен з яких у разі хвороби або травми має право на виплати за лікарняними листками.

Як дізнатись, коли Фонд профінансує допомогу по тимчасовій непрацездатності?

? Допомога по тимчасовій непрацездатності – це оплата за лікарняними листками, яка повністю або частково компенсує працюючим втрачений заробіток за час лікування.

? Її розмір прямо залежить від тривалості страхового стажу та складає від 50% середнього доходу (якщо стаж до 3-х років) і до 100% (якщо стаж – понад 8 років).

? Аби отримати виплату, необхідно передати листок непрацездатності своєму роботодавцю – зробити це потрібно упродовж не більш ніж 12 місяців з дня відновлення працездатності.

? На підставі лікарняного листка комісія (уповноважений) із соціального страхування підприємства приймає рішення щодо призначення допомоги. Відповідно до закону, таке рішення має бути прийнято упродовж 10 календарних днів з моменту подачі вами документів роботодавцю.

? Згідно з рішенням комісії роботодавець розраховує суму допомоги, після чого оформлює та передає відповідну заяву-розрахунок на фінансування до Фонду соціального страхування України. Це має бути зроблено не пізніше 5 робочих днів після прийняття рішення комісією.

? Саме від дати подачі до відділення обласного управління заяви-розрахунку залежить час виплати допомоги по тимчасовій непрацездатності. Дізнатись її можна на своєму підприємстві, в управлінні чи відділенні управління за телефонами: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/kievobl/uk/publish/article/86925.

? Зазвичай строк виплати складає не більше 10 робочих днів з моменту прийняття Фондом заяви-розрахунку.

? Однак, сьогодні через недоотримання частки ЄСВ від плану строк фінансування складає понад 15 робочих днів, тобто затримка у виплатах становить 5 робочих днів. Усі вони здійснюються у повному обсязі.

? Тривалість такої затримки коливається, адже залежить від суми щоденних надходжень до бюджету Фонду – по мірі сплати ЄСВ роботодавцями, кошти одразу направляються Фондом на фінансування матеріального забезпечення і страхових виплат.

? Після того, як буде профінансовано дату, у яку подано вашу заяву-розрахунок, кошти надійдуть на рахунок роботодавця.

? Роботодавець здійснює виплату допомоги своїм працівникам у найближчий після дня призначення допомоги строк, установлений для виплати заробітної плати. Водночас, закон не забороняє здійснювати такі виплати раніше, одразу після надходження коштів від Фонду.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь