Узинська міська територіальна громада
Київська область, Білоцерківський район, місто Узин
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Фонд соціального страхування України. Актуальна інформація

Дата: 28.05.2019 17:14
Кількість переглядів: 626

Фото без опису

Фото без опису

ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ

УПРАВЛІННЯ ВИКОНАВЧОЇ ДИРЕКЦІЇ ФОНДУ

У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

вул. Т. Строкача, 2,  м. Київ, 03148, тел. +38 (044) 403-82-30, e-mail: kr@fssu.gov.ua, org.kr@fssu.gov.ua

Прес-реліз від 07.05.2019 р.

Близько 39 тисяч осіб Київщини отримали допомогу від Фонду

З початку року управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування у Київській області було профінансовано на майже 170 млн. гривень, в тому числі:

- допомогу по тимчасовій непрацездатності – 127,5 млн. грн.

- допомогу по вагітності та пологах – 41,9 млн. грн.

- допомогу на поховання – 0,5 млн. грн.

Прес-реліз від 07.05.2019 р.

Постійний контроль за використанням роботодавцями та застрахованими особами коштів Фонду

На цьому акцентувала увагу заступник  начальника управління – начальник фінансово-економічного відділу управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області Ірина Крещенська під час сьогоднішньої skype-наради з начальниками та працівниками відділень управління Київщини. Участь у нараді взяли начальник та спеціалісти відділу страхових виплат та матеріального забезпечення.

Ірина Крещенська наголосила, що необхідно здійснювати ґрунтовний аналіз заяв-розрахунків на виплату матеріального забезпечення застрахованих осіб, що надходять до робочих органів Фонду з метою упередження нецільового використання коштів і виявлення фальсифікованих листків непрацездатності.

Керівники відділень доповіли про результати роботи у квітні цього року щодо зменшення загального числа оплачених днів по тимчасовій непрацездатності.

Начальник відділу страхових виплат та матеріального забезпечення Христина Степчук обговорила та окреслила з присутніми план дій щодо стабілізації фінансового стану у травні 2019 року.

Підбиваючи підсумки наради, Ірина Крещенська зазначила, що необхідно продовжувати проводити інформаційно-роз’яснювальну роботу з працівниками закладів охорони здоров’я, з комісіями із соціального страхування щодо дотримання вимог чинного законодавства із загальнообов’язкового державного соціального страхування. Також запропонувала всім учасникам заходу підготувати пропозиції щодо можливості врегулювання ситуації та обговорити їх на наступній нараді.

Прес-реліз від 14.05.2019 р.

На Київщині за два роки кількість застрахованих осіб збільшилась на понад 20,3 тис. осіб

Нині під опікою управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області знаходиться понад 600 тис. застрахованих осіб – працевлаштованих і самозайнятих осіб, ФОП, осіб, що працюють на умовах цивільно-правових договорів. Зазначені особи мають право на отримання допомог, страхових виплат, медичних і соціальних послуг за рахунок коштів Фонду у разі настання страхового випадку в період роботи.

Про це поінформував начальник відділу аналізу та контролю за використанням роботодавцями коштів Фонду обласного управління Вадим Грищук.

За його словами, кількість застрахованих осіб, які відповідно до законодавства підлягають загальнообов'язковому державному соціальному страхуванню і сплачують (сплачували) та/або за яких сплачується чи сплачувався ЄСВ, упродовж останніх років зросла на 2,3 млн. – з 579,6 тис. у 2017 році до 600 тис. у 2019 році.

Зокрема, додав Вадим Грищук, зростання чисельності застрахованих у Фонді осіб пов’язано із віднесенням з 01.01.2016 фізичних осіб-підприємців, у тому числі тих, які обрали спрощену систему оподаткування, та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, до застрахованих осіб, оскільки вони є платниками єдиного внеску на загальних підставах.

«Крім того, страхуванню у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності підлягають особи, які виконують роботи (надають послуги) на умовах цивільно-правових договорів, на підприємствах, в установах, організаціях будь-якої форми власності та господарювання», - підсумував начальник відділу.

Нагадаємо, Фонд соціального страхування України в разі настання страхового випадку здійснює надання допомоги по тимчасовій втраті працездатності, допомоги по вагітності та пологах, допомоги на поховання; за наявності медичних показів фінансує проходження курсу реабілітаційного лікування на базі санаторно-курортних закладів; у разі нещасних випадків на виробництві або набуття професійних захворювань здійснює оплату лікування всіх прямих наслідків нещасних випадків, у разі часткової або повної втрати працездатності здійснює надання одноразової допомоги та щомісячних страхових виплат, фінансує санаторно-курортне лікування, забезпечення технічними засобами реабілітації, ліками та медичними виробами тощо.

Прес-реліз від 16.05.2019 р.

60% заяв на фінансування лікарняних подаються в електронному вигляді

Як інформує прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України, охоплення електронним документообігом по заявам-розрахункам, на підставі яких Фонд здійснює фінансування матеріального забезпечення, сягає 60%. Щодня до Фонду в електронному вигляді надходить близько 5 тис. заяв-розрахунків.

Для подання до Фонду електронних документів із застосуванням електронного підпису/печатки страхувальники мають звернутись до відділень робочих органів виконавчої дирекції Фонду для укладення відповідних договорів. Клієнтське спеціалізоване програмне забезпечення для створення та подання електронних документів роботодавець обирає самостійно.

Нагадаємо, фінансування матеріального забезпечення, у тому числі допомоги по тимчасовій втраті працездатності (оплата за лікарняними) та допомоги по вагітності та пологах, здійснюється Фондом на підставі прийнятої від роботодавця заяви-розрахунку.

Можливість подання заяв-розрахунків і повідомлень про виплату коштів застрахованим особам в електронному вигляді була впроваджена з 01 жовтня 2018 року відповідно до рішення правління Фонду від 19.07.2018 № 12.

Прес-реліз від 21.05.2019 р.

З 1 липня набуде чинності новий порядок розслідування нещасних випадків

Нова редакція Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві була затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 337 та набуде чинності 01.07.2019 року. Про це інформує прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України.

Дія документу розширена на всіх застрахованих (офіційно працевлаштованих) осіб, фізичних осіб-підприємців, осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, членів фермерських господарств, осіб, які працюють на умовах цивільно-правового договору та ін.

Відповідно до нового Порядку, рішення щодо визнання нещасного випадку та/або гострого професійного захворювання (отруєння) пов’язаними чи не пов’язаними з виробництвом приймається комісією (спеціальною комісією) шляхом голосування простою більшістю голосів. У разі рівної кількості голосів членів комісії голос голови комісії є вирішальним.

Також з 1 липня цього року вступає в силу строк давності для розслідування нещасних випадків на виробництві і професійних захворювань, який становитиме три роки з дня їх настання. Водночас, у разі встановлення факту нещасного випадку рішенням суду, розслідування проводиться незалежно від дати їх настання.

Крім того, документом подовжено строки проведення розслідування нещасного випадку та/або гострого професійного захворювання (отруєння) до 5 робочих днів (проти 3 днів у попередній редакції), спеціального розслідування – до 15 робочих днів (проти 10 днів).

Зменшено кількість документів, які оформлюються за результатами роботи комісії з розслідування: складається акт за формою Н-1/П (якщо нещасний випадок пов'язаний із виробництвом) або Н-1/НП (якщо не пов'язаний), акт за формою Н-5 скасовано.

Нагадаємо, за даними Фонду соціального страхування України рівень професійної захворюваності у І кварталі 2019 року зріс на 22,2% порівняно з тим же періодом минулого року. Кількість нещасних випадків на виробництві зменшилась на 4,7%, кількість смертельних нещасних випадків – на 1,1%.

Прес-реліз від 21.05.2019 р.

З початку року до обласного управління надійшло 75 повідомлень про нещасні випадки на виробництві

З початку року до управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області надійшло 75 повідомлень про нещасні випадки на виробництві, в т. ч. 20 із смертельним наслідком. Про це поінформував начальник відділу профілактики страхових випадків Олексій Савченко.

За його словами, зареєстровано 66 нещасних випадків, які визнано пов’язаними з виробництвом (страхові). В страхових нещасних випадках, за результатами розслідування яких акти за формою Н-1 були внесені до реєстру Фонду, за чотири місяці цього року постраждало 73 працівника, з яких 11 – із смертельним наслідком.

Найбільше страхових випадків, в т. ч. із смертельним наслідком, у Білоцерківському, Києво-Святошинському відділеннях та відділенні у м. Біла Церква.

Ріст кількості постраждалих осіб у страхових нещасних випадках, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, стався у Вишгородському, Білоцерківському, Броварському, Києво-Святошинському, Фастівському, Яготинському, Іванківському, Богуславському відділеннях та відділенні у місті Славутич.

Випадків професійних захворювань у страхувальників Київської області не зареєстровано.

Найбільш травмонебезпечними галузями економіки за кількістю потерпілих у нещасних випадках є: будівництво, виробництво харчових продуктів, напоїв і тютюнових  виробів, охорона здоров'я, сільське господарство, лісове господарство та рибне господарство, оптова та роздрібна торгівля, транспорт, складське господарство, поштова та кур'єрська діяльність, виробництво гумових і пластмасових виробів, іншої неметалевої мінеральної продукції.

Кількість травмованих у вищезазначених галузях від загальної кількості склала 78,8%, в т. ч. 63,7% смертельних.

Серед основних причин настання нещасних випадків на виробництві переважають: невиконання вимог інструкцій з охорони праці, порушення правил безпеки руху, невиконання посадових обов'язків.

За цими причинами сталося 63,6% всіх страхових випадків.

Нещасні випадки на виробництві сталися в основному за такими видами подій: падіння потерпілого, падіння потерпілого з висоти, падіння потерпілого під час пересування, дія руxомих і таких, що обертаються, деталей обладнання, машин і механізмів, дорожньо-транспортна пригода на дорогах (шляхах) загального користування, пригоди (події) на транспорті.

За цими видами подій сталося 73,% нещасних випадків, в т. ч. 45,5% смертельних.

Із загальної кількості потерпілих осіб у страхових нещасних випадках, оформлених актами Н-1 та внесених до реєстру: 49% не проходили навчання з питань охорони праці за професією чи роботою, під час виконання якої стався нещасний випадок, 32,1% не проходили перевірку знань з охорони праці, 30,1% не проходили медичний огляд (попередній та/або періодичний).

Страхові експерти з охорони при виконанні своїх статутних функцій і обов'язків з попередження нещасних випадків та професійних захворювань провели відповідну роботу, яка значною мірою сприяє зниженню рівня виробничого травматизму та професійної захворюваності. Зокрема, взяли участь у проведенні перевірок підприємств суб’єктів господарювання які знаходяться на обліку, надавали практичні консультації, проводили наради, семінари, «круглі столи», фахові дискусії з профілактики виробничого травматизму, взяли участь у перевірці знань з питань охорони праці посадових осіб та працівників підприємств. Крім того, взяли надавали допомогу роботодавцям в опрацюванні та вдосконаленні системи управління охороною праці на підприємствах.

Показники щодо кількості планових перевірок виконано усіма відділеннями у повному обсязі. По всім проведеним перевіркам (плановим і позаплановим) роботодавцям внесено подання про порушення законодавства про охорону праці. Відповіді про виконання внесених подань отримано по всіх поданнях, що були внесені у звітному періоді.

Так, страховим експертом з охорони праці Яготинського відділення внесено подання до управління Держпраці щодо притягнення до відповідальності посадової особи  КП «Управляюча компанія «Виробниче управління житлово-комунального господарства Переяслав-Хмельницької міської ради» за порушення законодавства про охорону праці.

Службою страхових експертів управління спільно з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, профспілками, Київським обласним об’єднанням роботодавців, Головним управлінням Держпраці у Київській області проведені відповідні заходи з нагоди  Всесвітнього дня охорони праці в Україні у 2019 році під девізом «Безпечне та здорове майбутнє праці», а саме: участь у проведенні 3 відкритих  уроків, лекцій, семінарів; участь у районному конкурсі на краще підприємство з охорони праці; участь у проведенні 5 засідань за «круглим столом»; зустріч з дітьми, які отримують страхові виплати по втраті годувальника внаслідок нещасного випадку на виробництві; проведення  обласного конкурсу дитячого малюнку «Охорона праці очима дітей-2019»; участь в заходах з ушанування  пам’яті загиблих на виробництві; забезпечено роботу «гарячої телефонної лінії» управління з питань охорони праці.

«Служба страхових експертів з охорони праці управління і надалі планує проводити активну профілактичну діяльність, спрямовану на запобігання нещасним випадкам, усунення загрози здоров’ю працівників, викликаної умовами праці», - підсумував Олексій Савченко.

Прес-реліз від 22.05.2019 р.

На обліку у Фонді перебуває понад 3,3 млн. роботодавців

У Фонді соціального страхування України на обліку перебуває понад 3,3 мільйона роботодавців та інших осіб, які зобов'язані сплачувати єдиний внесок (ЄСВ). З них юридичних осіб – 1,4 млн., фізичних осіб – 1,9 млн. Про це повідомляє прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України.

З початку цього року кількість страхувальників зросла на 97,9 тис. та сягає вже понад 3,33 млн. Разом із тим зростає кількість застрахованих працівників – станом на сьогодні на виплати і послуги від Фонду мають право 12,7 млн. осіб, це на 2,3 млн. більше, ніж у 2017 році. З них власне працівників – 10,8 млн. У першу чергу, таке суттєве зростання пов’язано із законодавчими змінами, якими усіх фізичних осіб-підприємців, незалежно від обраної системи оподаткування, у 2016 році було віднесено до застрахованих осіб».

Нагадаємо, система загальнообов’язкового державного соціального страхування передбачає матеріальне забезпечення, страхові виплати, надання медичних і соціальних послуг застрахованим особам за рахунок коштів Фонду соціального страхування України. Застрахованою у Фонді є кожна фізична особа, яка сплачує (сплачувала) та/або за яку сплачується чи сплачувався у встановленому законом порядку єдиний внесок.

Фонд соціального страхування України здійснює виплати за листками непрацездатності, компенсуючи втрачений за період хвороби заробіток; надає допомогу у зв'язку з вагітністю та пологами та допомогу на поховання; фінансує курс реабілітаційного лікування працюючим після перенесених захворювань і травм; фінансує щомісячні страхові виплати і надає одноразову допомогу потерпілим на виробництві та членам їх сімей; забезпечує потерпілих лікуванням в закладах охорони здоров’я та санаторно-курортним лікуванням, фінансує для них лікарські засоби і вироби медичного призначення тощо.


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь