Узинська міська територіальна громада
Київська область, Білоцерківський район, місто Узин
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНИХ ПОСАД УЗИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Дата: 16.03.2018 12:01
Кількість переглядів: 2589

ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДЛЯ ІСПИТУ НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНИХ ПОСАД УЗИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

на перевірку Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в       органах місцевого самоврядування» та законодавства з урахування специфіки повноважень виконавчого органу міської ради

 

І. Питання на перевірку знання Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1. Поняття місцевого самоврядування. Основні принципи місцевого самоврядування. Система місцевого самоврядування.

2. Поняття територіальної громади, місцевого референдуму, загальних зборів громадян.

3. Ради та виконавчі органи рад.

4. Організаційно-правова, матеріальна і фінансова основи місцевого самоврядування.

5. Державний контроль за діяльністю органів і посадових осіб місцевого самоврядування.

6. Акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування.

7. Гарантії місцевого самоврядування, його органів та посадових осіб.

8. Відповідальність органів та посадових осіб місцевого самоврядування перед територіальними громадами, перед державою,

юридичними і фізичними особами.

9. Дострокове припинення повноважень ради.

ІІ. Питання на перевірку знання Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування»:

1. Служба в органах місцевого самоврядування, посадова особа місцевого самоврядування, посади в органах місцевого самоврядування.

2. Основні принципи служби в органах місцевого самоврядування.

3. Право на службу в органах місцевого самоврядування. Державноа політика щодо служби в органах місцевого самоврядування.

4. Правове регулювання статусу посадових осіб місцевого самоврядування.

5. Основні обов’язки та права посадових осіб місцевого самоврядування.

6. Прийняття на службу в органи  місцевого самоврядування.

7. Присяга посадових осіб місцевого самоврядування.

8. Обмеження, пов’язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби.

9. Класифікація посад в органах місцевого самоврядування. Ранги посадових осіб місцевого самоврядування.

10. Кадровий резерв служби в органах місцевого самоврядування.

11. Атестація посадових осіб місцевого самоврядування.

12. Підстави припинення служби в органах місцевого самоврядування.

13. Оплата праці, відпустки та пенсійне забезпечення.

14. Відповідальність за порушення законодавства про службу в органах місцевого самоврядування.

15. Відповідальність посадової особи місцевого самоврядування.

ІІІ. Питання на перевірку Закону України «Про запобігання корупції»

1. Визначення термінів:  корупція, близькі особи,  потенційний конфлікт інтересів.

2. Суб’єкти, на яких поширюється Закон України «Про запобігання корупції».

3. Антикорупційна політика.

4. Статус Національного агентства з питань запобігання корупції.

5. Участь громадськості в заходах щодо запобігання корупції.

6. Обмеження щодо використання службових повноважень чи свого становища.

7. Обмеження щодо одержання подарунків.

8. Запобігання одержанню неправомірної вигоди або подарунка та поводження з ними.

9. Обмеження щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності.

10. Обмеження спільної роботи близьких осіб.

11. Запобігання та врегулювання конфлікту інтересів.

12. Подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

13. Заборона на одержання пільг, послуг і майна органами державної влади та органами місцевого самоврядування.

14. Порядок проведення спеціальної перевірки.

15. Відповідальність за корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.

ІV. Питання на перевірку знання Конституції України

1. Основні розділи Конституції.

2. Основні риси Української держави за Конституцією України.

3. Форма правління в Україні.

4. Визнання найвищої соціальної цінності України.

5. Конституційний статус державної мови та мов національних меншин України.

6. Об’єкти права власності Українського народу.

7. Найважливіші функції держави.

8. Державні символи України.

9. Конституційне право на працю.

10. Конституційне право на освіту.

11. Конституційне право на соціальний захист.

12. Конституційне право на охорону здоров’я.

13. Обов’язки громадянина України.

14. Право громадянина України на вибори.

15. Повноваження Верховної Ради України.

16. Порядок обрання Президента України.

17. Повноваження Президента України.

18. Склад Кабінету Міністрів України.

19. Повноваження Кабінету Міністрів України.

20. Основні засади судочинства в Україні.

21. Система адміністративно-територіального устрою в Україні.

22. Органи місцевого самоврядування в Україні.

23. Повноваження територіальних громад за Конституцією України.

24. Статус та повноваження Конституційного Суду України.

V. Питання по профілю

Питання для підготовки до іспиту на посаду адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг»

1. Законодавство у сфері надання адміністративних послуг.

2. Дайте визначення терміну „адміністративна послуга”.

3. Дайте визначення терміну „суб’єкт звернення”.

4. Відповідальність за порушення вимог законодавства у сфері надання адміністративних послуг.

5. З якого моменту адміністративна послуга вважається наданою?

6. Дайте визначення терміну „суб’єкт надання адміністративних послуг”.

7. Назвіть основні завдання центру надання адміністративних послуг.

8. Час прийому суб’єктів звернень у центрі надання адміністративних послуг.

9. Дайте визначення терміну „центр надання адміністративних послуг”.

10. Хто має право звернутись за наданням адміністративної послуги?

11. Порядок призначення на посаду адміністратора.

12. Єдиний державний портал адміністративних послуг

13. Реєстр адміністративних послуг.

14. Яким документом визначаться діяльність центру надання  адміністративних  послуг  та який орган його затверджує?

15. Порядок прийняття заяви та інших документів у ЦНАП.

Питання для підготовки до іспиту на посаду державного реєстратора відділу «Центр надання адміністративних послуг»

1. Яким Законом України  регулюється діяльність державного реєстратора? Сфера дії закону.

2. Дати визначення терміну «державна  реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»?

3. Загальні засади державної реєстрації.

4. Які речові права та їх обтяження   підлягають  державній реєстрації ?

5. Щодо якого нерухомого майна проводиться державна реєстрація прав?

6. Організаційні основи системи державної реєстрації прав.

7. Що належить до повноважень суб’єктів державної реєстрації прав?

8. Хто може працювати державним реєстратором?

9. В яких випадках державний реєстратор не має права приймати рішення про державну реєстрацію?

10. Основні функції, які виконує державний реєстратор?

11. Прийняття рішень державним реєстратором за результатом розгляду заяв про державну реєстрацію прав та їх обтяжень.

12. Які відомості вносяться до Державного реєстру прав?

13. Які відомості не вносяться до Державного реєстру прав?

14. Порядок ведення Державного реєстру  прав.

15. Хто визначає порядок ведення Державного реєстру  прав?

Питання для підготовки до іспиту на посаду начальника відділу «Центр надання адміністративних послуг»

1. Визначення термінів: адміністративна послуга, суб’єкт звернення, суб’єкт надання адміністративної послуги (стаття 1 Закону України «Про адміністративні послуги»).

2. Сфера дії Закону України «Про адміністративні послуги» (стаття 2 Закону України «Про адміністративні послуги»).

3. Законодавство у сфері надання адміністративних послуг (стаття 3 Закону України «Про адміністративні послуги»).

4. Державна політика у сфері надання адміністративних послуг (стаття 4 Закону України «Про адміністративні послуги»).

5. Основні вимоги до регулювання надання адміністративних послуг (стаття 5 Закону України «Про адміністративні послуги»).

6. Інформація про адміністративні послуги (стаття 6 Закону України «Про адміністративні послуги»).

7. Вимоги щодо якості надання адміністративних послуг(стаття 7 Закону України «Про адміністративні послуги»).

8. Інформаційна і технологічна картки адміністративної послуги (стаття 8 Закону України «Про адміністративні послуги»).

9. Вимоги до підготовки технологічної картки адміністративної послуги (постанова Кабінету Міністрів України від 30 січня 2013 року № 44).

10. Порядок надання адміністративних послуг (стаття 9 Закону України «Про адміністративні послуги»).

11. Перелік документів, які подає суб’єкт звернення у випадках, передбачених законом для отримання адміністративної послуги (стаття 9 Закону України «Про адміністративні послуги»).

12. Строки надання адміністративних послуг (стаття 10 Закону України «Про адміністративні послуги»).

13. Плата за надання адміністративних послуг (адміністративний збір) (стаття 11 Закону України «Про адміністративні послуги»).

14. Центр надання адміністративних послуг (стаття 12 Закону України «Про адміністративні послуги»).

15. Основні завдання центру надання адміністративних послуг (постанова Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2013 року № 118).

Питання для підготовки до  іспиту на посаду начальника фінансово – господарського відділу – головний бухгалтер

1. Що включає в себе фінансова звітність бюджетної установи?

2. Які обов'язкові реквізити містять первинні та зведені облікові документи?

3. За які звітні періоди складається баланс ?

4. Обліковий документ для нарахування заробітної плати.

5. Порядок здійснення оплати по листу тимчасової непрацездатності.

6. Призначення реєстраційного рахунку установи в органах Держказначейства.

7. Призначення особового рахунку установи в органах Держказначейства.

8. Форма про фінансові зобов'язання: термін подачі та основні показники.

9. Ставка податку з доходів фізичних осіб та порядок їх утримання

10. Форма про кредиторську заборгованість: термін подачі та  основні  показники.

11. Розмір мінімальної заробітної плати у поточному  році.

12. Основні документи, згідно яких здійснюється платіж по безготівковому    розрахунку та вимоги до цих документів.  

13. Розмір соціальної податкової пільги та величина заробітної плати до якої вона застосовується в поточному році.

14. Розмір неоподаткованого мінімуму в поточному році.

15. Основні реквізити та призначення кошторису установи.

Питання для підготовки до іспиту на посаду головного спеціаліста відділу економічної, інвестиційної діяльності та агропромислового розвитку

1. Поняття і класифікація галузей економіки.

2. Виробнича та загальна структура підприємства.

3. Структура органів управління підприємством.

4. Виробнича програма підприємства та порядок її розробки.

5. Продуктивність праці: економічна суть і методи  вимірювання.

6. Повноваження економічного відділу Узинської міської ради.

7. Поняття, класифікація і структура основних виробничих фондів.

8. Амортизація основних фондів підприємства. Методи нарахування прискореної  амортизації.

9. Охарактеризувати промисловість міста.

10. Показники використання оборотних засобів підприємства та шляхи їх поліпшення.

11. Склад і структура фінансових ресурсів підприємства.

12. Кредитні ресурси підприємства та їх використання.

13. Поняття і класифікація інвестицій.

14. Склад і структура виробничих інвестицій (капітальних вкладень).

15. Поняття  і  класифікація  інноваційних процесів.

Питання для підготовки до іспиту на посаду начальника відділу економічної, інвестиційної діяльності та агропромислового розвитку

1. Поняття і класифікація галузей економіки.

2. Виробнича та загальна структура підприємства.

3. Структура органів управління підприємством.

4. Виробнича програма підприємства та порядок її розробки.

5. Продуктивність праці: економічна суть і методи  вимірювання.

6. Поняття, класифікація і структура основних виробничих фондів.

7. Охарактеризувати промисловість міста.

8. Показники використання оборотних засобів підприємства та шляхи їх поліпшення.

9. Поняття і класифікація інвестицій.

10. Склад і структура виробничих інвестицій (капітальних вкладень).

11. Поняття  і  класифікація  інноваційних процесів.

12. Оцінка економічної ефективності  нововведень.

13. Управління якістю продукції.

14. Суть і  напрямки зовнішньоекономічної діяльності.

15. Якими нормативними актами керується відділ економічного розвитку і   торгівлі при здійснені своєї діяльності.

Питання для підготовки до  іспиту на посаду начальника відділу земельних відносин, комунальної власності та архітектури

1. Принципи земельного законодавства.

2. Регулювання земельних відносин, земельне законодавство та його завдання.

3. Категорії земель України за основним цільовим призначенням.

4. Наслідки порушення порядку встановлення та зміни цільового призначення земель.

5. Використання земель житлової та громадської забудови.

6. Використання земель природно-заповідного фонду.

7. Обмеження у використанні земельних ділянок прибережних захисних смуг уздовж річок, морів, навколо водойм та на островах, морських заток і лиманів.

8. Право власності на землю громадян.

9. Право власності на землю юридичних осіб.

10. Право власності на землю територіальних громадян.

11. Право власності на землю держави.

12. Право власності на землю іноземних держав.

13. Спільна власність на землю.

14. Розгляд і затвердження землевпорядної документації.

15. Обов'язки власників землі та землекористувачів.

Питання для підготовки до іспиту на посаду головного спеціаліста з кадрової роботи

1. Порядок проведення конкурсу на заміщення вакантної посади в органах місцевого самоврядування.

2. Стажування посадових осіб місцевого самоврядування.

3. Кадровий резерв на посади в органах місцевого самоврядування.

4. Граничний вік перебування на службі в органах місцевого самоврядування.

5. Трудовий договір.

6. Випробувальний термін для посадових осіб місцевого самоврядування.

7. Порядок переведення посадових осіб місцевого самоврядування.

8. Перлік документів, які подаються на конкурс.

9. Звільнення посадових осіб місцевого самоврядування.

10. Обчислення стажу служби в органах місцевого самоврядування та надбавка за вислугу років.

11. Порядок надання відпустки посадовим особам місцевого самоврядування та її тривалість.

12. Перелік документів в особовій справі.

13. Обчислення стажу для виплати допомоги з тимчасової непрацездатності.

14. Порядок оформлення трудової книжки.

15. Оформлення відрядження.

Питання для підготовки до  іспиту на посаду спеціаліста І категорії загального відділу

1. Організація документообігу. Робота з вхідною, вихідною і внутрішньою кореспонденцією.

2. Порядок ведення діловодства за зверненнями громадян.

3. Права громадянина при розгляді заяви чи скарги.

4. Супровідні листи і вимоги до їх складання.

5. Термін розгляду звернень громадян. Порядок розгляду звернень громадян.

6. Оформлення справ із розгляду звернень громадян.

7. Розділи Закону України „Про звернення громадян”.

8. Звернення громадян, які не підлягають розгляду та вирішенню.

9. Службове листування: гарантійний лист. Лист прохання, лист підтвердження, лист нагадування.

10. Якими нормативно - правовими актами регламентується робота із зверненнями громадян.

11. Завдання і порядок контролю за виконанням документів.

12. Зустріч відвідувачів і робота з ними.

13. Оперативне зберігання справ.

14. Діловодство щодо звернень громадян.

15. Робота з таблицями в текстовому редакторі MS Word. Мова звернень громадян та відповідей на них.

Питання для підготовки до іспиту на посаду начальника, заступника, головного спеціаліста фінансового управління

1. Складові частини бюджету (Державний бюджет року, Бюджетний кодекс України).
2. Здійснення операцій за рахунок власних надходжень спеціального фонду (пункт 11 наказу Державного казначейства України від 25.04.2004 № 89 „Про затвердження порядку обслуговування державного бюджету за видатками”).
3. Структура та принципи бюджетної системи України (Бюджетний Кодекс України, статті 5,7).
4. Основні вимоги відносно виконання кошторису (Постанова Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228 „Про затвердження порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ (із змінами).
5. Порядок складання проектів кошторисів (Постанова Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228 „Про затвердження порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ (із змінами);
6. Здійснення видатків розпорядниками та отримувачами бюджетних коштів (пункт 12 наказу Державного казначейства України від 25.04.2004 № 89 „Про затвердження порядку обслуговування державного бюджету за видатками”).
7. Порядок розгляду та затвердження кошторисів (Постанова Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228 „Про затвердження порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ” (із змінами).
8. Бюджетна класифікація. Класифікація доходів та видатків бюджету (Бюджетний Кодекс України, статті 8, 9 ,10).
9. Виконання Державного бюджету України за видатками (Бюджетний Кодекс України, стаття 51).
10. Бюджетні призначення (Бюджетний Кодекс України, статті 23, 46).
11. Підстави внесення змін до кошторису, плану асигнувань загального фонду бюджету та плану спеціального фонду кошторисів (пункт 46 постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228 „Про затвердження порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ (із змінами).
12. Учасники бюджетного процесу та їх повноваження (Бюджетний Кодекс України, статті 20, 21, 22).
13. Склад бюджетного законодавства, нормативно-правові акти з питань бухгалтерського обліку та фінансової звітності в Україні.
14. Порядок складання річних, квартальних та місячних звітів бюджетних установ (накази Держказначейства України поточного року).
15. Внутрішній фінансовий контроль та мета його здійснення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади (постанова Кабінету Міністрів України від 22.05.2002 № 685 «Про затвердження порядку здійснення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади внутрішнього фінансового контролю»).

Перелік питань для підготовки 
до іспиту на посаду  спеціаліста І категорії відділу ЖКГ, благоустрою та розвитку інфраструктури

1. Визначення термінів «благоустрій населених пунктів», «територія», «вулично-дорожня мережа».

2. Призначення благоустрою населених пунктів.

3. Повноваження сільських, селищних і міських рад у сфері благоустрою населених пунктів.

4. Повноваження органів самоорганізації населення у сфері благоустрою населених пунктів.

5. Організація благоустрою населених пунктів.

6. Елементи благоустрою.

7. Правила благоустрою території населеного пункту.

8. Охорона та утримання  зелених насаджень.

9. Утримання вулично-дорожньої мережі населених пунктів.

10. Утримання споруд інженерного захисту територій від небезпечних геологічних процесів.

11. Освітлення об’єктів благоустрою.

12. Вимоги до поводження з відходами.

13. Утримання майданчиків та зон для вигулу домашніх тварин у межах населених пунктів.

14. Відповідальність за порушення законодавства у сфері благоустрою населених пунктів.

15. Якими силами здійснюється благоустрій та утримання прибудинкових територій?

Питання до іспиту на посаду головного спеціаліста із загальної середньої освіти гуманітарного відділу

1. Які завдання ставить держава перед Новою українською школою?

2. Схарактеризуйте забезпечення рівного доступу до освіти як одну з основних засад  державної політики в сфері освіти.

3. Схарактеризуйте розвиток інклюзивного освітнього середовища як одну з основних засад  державної політики в сфері освіти.

4. Схарактеризуйте державну мовну політику в сфері освіти, культури.

5. Хто може бути засновником закладу освіти?  Які  права і обов’язки засновника визначені Законом України  «Про освіту»?

6. Які  державні гарантії педагогічним працівникам передбачені Законом України «Про освіту»?

7. Які повноваження рад об’єднаних територіальних громад в галузі освіти передбачені Законом України  «Про освіту»?

8. Які завдання стоять перед спеціалістом з питань освіти?

9. Яку мету ставить Закон України «Про освіту» в сфері повної загальної середньої освіти? Розвитком яких компетентностей забезпечується реалізація цієї мети?

10. Які рівні повної загальної середньої освіти визначені в Законі України «Про освіту»?

11. Схарактеризуйте права та обов’язки здобувачів освіти як учасників освітнього процесу.

12. Схарактеризуйте права та обов’язки педагогічних працівників як учасників освітнього процесу.

13. Які державні гарантії здобувачам освіти забезпечують органи місцевого самоврядування?

14. У чому полягають особливості нових Державних стандартів початкової освіти?

15. Які права, обов’язки та особливості приймання на роботу керівників закладів освіти відповідно до вимог законодавства України?

Питання до іспиту на посаду начальника гуманітарного відділу

1. Які завдання ставить держава перед Новою українською школою?

2. Схарактеризуйте забезпечення рівного доступу до освіти як одну з основних засад  державної політики в сфері освіти.

3. Схарактеризуйте розвиток інклюзивного освітнього середовища як одну з основних засад  державної політики в сфері освіти.

4. Схарактеризуйте державну мовну політику в сфері освіти, культури.

5. Хто може бути засновником закладу освіти?  Які  права і обов’язки засновника визначені Законом України  «Про освіту»?

6. Які  державні гарантії педагогічним працівникам передбачені Законом України «Про освіту»?

7. Які повноваження рад об’єднаних територіальних громад в галузі освіти передбачені Законом України  «Про освіту»?

Питання  до  іспиту на посаду головного спеціаліста у справах дітей гуманітарного відділу

1. Які завдання ставить держава перед Новою українською школою?

2. Схарактеризуйте забезпечення рівного доступу до освіти як одну з основних засад  державної політики в сфері освіти.

3. Схарактеризуйте розвиток інклюзивного освітнього середовища як одну з основних засад  державної політики в сфері освіти.

4. Схарактеризуйте державну мовну політику в сфері освіти, культури.

5. Хто може бути засновником закладу освіти?  Які  права і обов’язки засновника визначені Законом України  «Про освіту»?

6. Які  державні гарантії педагогічним працівникам передбачені Законом України «Про освіту»?

7. Які повноваження рад об’єднаних територіальних громад в галузі освіти передбачені Законом України  «Про освіту»?

8. Якими документами керується спеціаліст із питань захисту прав дітей?

9. Які основні завдання стоять перед спеціалістом із захисту прав дітей?

10. Схарактеризуйте шляхи реалізації в ОТГ державної політики з питань соціального захисту дітей, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, вчинення дітьми правопорушень.

11. Які завдання і повноваження служби у справах захисту дітей.

12. Назвіть основні функції органів опіки та піклування, пов’язані, пов’язані із захистом прав дитини.

13. Визначити основні принципи діяльності органів і служб у справах дітей відповідно до законодавства України.

14. Здійснення соціального супроводження сімей, у яких проживають діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування.

15. Функції ОТГ щодо забезпечення соціальної підтримки уразливих категорій населення.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь